Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha, då blev det ju nästan för lätt!! Vi vet ju att du åkte puder i Norge och vad du tycker om maten i Norge….Spåren i det "nattagamla" pudret till vänster om liften är mina.
Var åt vi och var åkte vi?
För er som har läst mina officiella Freeride reportage är svaren givna.![]()
Nähä du, den här pizzan var alla pizzors heliga moder.Aha, då blev det ju nästan för lätt!! Vi vet ju att du åkte puder i Norge och vad du tycker om maten i Norge….
![]()
Madonna
Ja, den var värd sina 25 CHF.Tua i Bovio. Skönt att pizzan var värd sina CHF.men är ju inte långt till Italien där.
Ser ut som en Diavolo och då vill jag bara nämna, ifall någon har vägarna förbi, att den absolut bästa Diavolo jag tryckt i mig var på Prosciutteria Sous Le Pont De Bosses i Saint-Rhemy-En-Bosses. Ruggigt saftig och med lite sting i korven. Så som man vill ha den efter en dag i nysnön.
Ser välåkt ut, och ni är under Stora Wendestocken med Melchsee Frutt i blick?Här lite äventyrsåkning. Vad heter skidområdet som syns i bakgrunden?
Välåkt, eller sönderblåst? Några hade kasat sig förbi helt säkert. Visst har vi jobbat lite upp och ut från Jochstock riktning Wendelücke och här ganska rakt nedanför Chlyn Wendenstock (lilla alltså, men Gross inte långt borta heller). Mars förra året, samma snö låg ju kvar utan påfyllning ett par veckor senare när Höken var i faggorna. Så klart Melchsee-Frutt där längst bort på andra sidan högplatån.Ser välåkt ut, och ni är under Stora Wendestocken med Melchsee Frutt i blick?
Har ni inga julagranar i Stockholm?
Precis så, enkom för att slå till på en granjevel. Sen var det nån annan jevel som ville åka skidor också, så man fick offra sig.Har ni inga julagranar i Stockholm?
Var du tvungen att åka ända tillför att köpa en?
![]()
Det är alltid skönt när en fälla slår igen.Brasserie le Schuss: https://www.restaurant-schuss-tourmalet.fr
6 Boulevard du Pic du Midi, La Mongie 65200 Bagnères-de-Bigorre
Ja, den heter Aeroplan, vet inte, varför. Din tur @PisteCarverAeroplan.
Vart är det??Ja, den heter Aeroplan, vet inte, varför. Din tur @PisteCarver
Bad Hof GasteinVart är det??
Ja, det är Watzespitze som med sina 3533 möh reser sig som högsta punkt i kammen mellan Kaunertal och Pitztal. Och liften alldeles korrekt Ochsenalmbahn 2.Kan det vara Ochsenalmbahn 2 och Watzespitze?
20 mars, räknas det som vårskidåkning?Det är vårskidåkning på Gemsstock och den högsta toppen i bakgrunden är Krönten 3108 m.
Det finns ju så många freeride åk i Andermatt, men det ser ut att vara Felsental?
Japp, orten Serfaus ligger där på andra sidan.Du var i See, så antar att du söker Serfaus-Fiss-Ladis?
Haha, funderade på om jag skulle gissa på Furkapass eller GrimselpassPå väg ner från Furkapass med utsikt över vägen upp till Grimselpass?
Korrekt! Finsteraarhorn i bakgrunden, och till vänster om Sidelhorn som jag haft med bilder från tidigare.På väg ner från Furkapass med utsikt över vägen upp till Grimselpass?