Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Snart dags för lunch på den lilla terrassen. Jag knäpper bara upp mina sköna pjäxor två ggr per dag, vid lunch och vid dagens slut.
1674256923904.png

Jädrans vad god den var!!😋🍕
Best ever!
1674257063477.png

Det här var utsikten från terrassen.
Spåren i det "nattagamla" pudret till vänster om liften är mina.
Var åt vi och var åkte vi?
För er som har läst mina officiella Freeride reportage är svaren givna.;)
1674257373304.png

Jädrans vad god den var!!😋🍕
Best ever!
Visa bilaga 22281
Ser ut som en Diavolo och då vill jag bara nämna, ifall någon har vägarna förbi, att den absolut bästa Diavolo jag tryckt i mig var på Prosciutteria Sous Le Pont De Bosses i Saint-Rhemy-En-Bosses. Ruggigt saftig och med lite sting i korven. Så som man vill ha den efter en dag i nysnön. ☝️ 🍕

Här lite äventyrsåkning. Vad heter skidområdet som syns i bakgrunden?
Ser välåkt ut, och ni är under Stora Wendestocken med Melchsee Frutt i blick?

Ser välåkt ut, och ni är under Stora Wendestocken med Melchsee Frutt i blick?
Välåkt, eller sönderblåst? Några hade kasat sig förbi helt säkert. Visst har vi jobbat lite upp och ut från Jochstock riktning Wendelücke och här ganska rakt nedanför Chlyn Wendenstock (lilla alltså, men Gross inte långt borta heller). Mars förra året, samma snö låg ju kvar utan påfyllning ett par veckor senare när Höken var i faggorna. Så klart Melchsee-Frutt där längst bort på andra sidan högplatån.

Take it away @STORPOTATEN

Måste säga att nivån i tråden har flyttats från svår till skitsvår. Ligger likt en säl, efter en dag i de lokala alperna, o har med andra ord all tid i världen att söka… antar det är bergen i bakgrunden som skall identifieras? Å seden orten loksliseras. Ni bergspanare! Ni får all respekt från mig

Det är vårskidåkning på Gemsstock och den högsta toppen i bakgrunden är Krönten 3108 m.
Det finns ju så många freeride åk i Andermatt, men det ser ut att vara Felsental?

Det är vårskidåkning på Gemsstock och den högsta toppen i bakgrunden är Krönten 3108 m.
Det finns ju så många freeride åk i Andermatt, men det ser ut att vara Felsental?
20 mars, räknas det som vårskidåkning? :unsure: Gör det nog, men kan ju hålla bra på en nordsida. Som i Felsental på Gemsstock tex. Helt rätt mao @PisteCarver

Tillbaka
Topp