KaitsuH
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Men fan! Vi var just där for en vecka sedan, jag åt bönsoppa. De hade bra bombardinos! Men, jag kände inte platsen! Vi satte inne.Där satt den din tur.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men fan! Vi var just där for en vecka sedan, jag åt bönsoppa. De hade bra bombardinos! Men, jag kände inte platsen! Vi satte inne.Där satt den din tur.
Men fan! Vi var just där for en vecka sedan, jag åt bönsoppa. De hade bra bombardinos! Men, jag kände inte platsen! Vi satte inne.
Jo, din tur!Rifugio Belvedere?![]()
Det ser ”australiskt” ut….![]()
isf är det alternativ b dårå, nån öststat. Nån med bättre fingertoppskänsla får gissa vidareDet närmar sig! Bilden är tagen cirka 2125 km fågelvägen från Glenshee, kanske den bästa skidorten på de brittiska öarna.Ja det kan kanske istället vara...?
Jahorina, Bosnien?
Sitter du på http://www.restaurant-eterlou-lanorma.fr/ i La Norma?I vilken skidort tar jag en välbehövlig öl?Visa bilaga 29365
Det stämmer jag tog dock bara en öl..Sitter du på http://www.restaurant-eterlou-lanorma.fr/ i La Norma?
Vill minnas jag fick en riktigt bra Crepe där för ett gäng år sedan.![]()
Jaja, absolut.....powderhounds och first tracks osv osv. Låter bekant från La Norma.Vad ska alla i La Norma och göra? Är det ölen och crêpen som drar? Paddelhallar? Vad betyder "certified Powderhounds Gem" som de snackar om?
Edit: vänta nu, vad står det mer... "extraordinarily little competition for first tracks on a powder day..." Hmmm.
På tal om lössnö är ju det alltid gött att vakna upp till, så vi provar den här orten då, vad heter den?Det stämmer jag tog dock bara en öl..
Väst, absolut.Sydvästalper?
Är det möjligtvis någon av satelitbyarna till Alpe d’Huez??Väst, absolut.
Syd, Hmmm...kanske man kan säga, gränsen går väl här någonstans..
Nix.Är det möjligtvis någon av satelitbyarna till Alpe d’Huez??
Är det de där två Alperna då???Nix.
Men....det är inte så långt bort dådå....
Javisst är det de två alperna. Bilden tagen precis innan hemfärd, man var tämligen sugen på att åka upp i backen istället...Är det de där två Alperna då???
Aj fasen!!! Jag måste ge mig iväg på skidresa snart igen. Har bara bilder från Kläppen o LP som ni nog tröttnat på att se sedan länge!Är de de där två Alperna då???
Enkel alltså?
Ursäkta
Mitt ?
Föll bort.
Men nej. Inte Rista
Du får ta ett snack med han med magneterna så är du snart uppe….Javisst är det de två alperna. Bilden tagen precis innan hemfärd, man var tämligen sugen på att åka upp i backen istället...