Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Inte jag men några andra i bussen. Det var ju så slaskigt längst ner att dom fick gå med rodeln långa bitar.
Ofan. 😮
Slaskigt hade vi det också, från topp till mål, men det gick att köra hela vägen i alla fall. Och sista målrakan var nog det roligaste, bara att släppa på utför det stora fältet...jevvlar. Good times. 🤩

Håller för övrigt med, riktigt trevligt litet skidsystem med två mysiga byar. Det var liksom....gemütlich!

Ofan. 😮
Slaskigt hade vi det också, från topp till mål, men det gick att köra hela vägen i alla fall. Och sista målrakan var nog det roligaste, bara att släppa på utför det stora fältet...jevvlar. Good times. 🤩

Håller för övrigt med, riktigt trevligt litet skidsystem med två mysiga byar. Det var liksom....gemütlich!
Jag gillade att det låg som i en gryta vilket gjorde att vinden inte störde. Du vet ju var det är så nästa foto från @STORPOTATEN Svaret är Wildkogel.

Jag gillade att det låg som i en gryta vilket gjorde att vinden inte störde. Du vet ju var det är så nästa foto från @STORPOTATEN Svaret är Wildkogel.
Det var väl självaste, jag som inte ville ta denna... :devilish:
Nåväl...vad är då detta för skidsystem?

1708268327674.png

Här har vi lunchat på ett lite mindre system som sedan 2019 är ihopbyggt med det större mera kända stället. Liften som binder ihop topparna var bland det häftigaste jag åkt. Var är jag?
DSC_3018-01.jpeg

Har du färre än 20 rätta svar i denna lek/tråd?

Grattis, då är det din tur att nu lägga upp en bild! 😃

Du väljer fritt - Vassego
Hur ska man veta om man uppfyller de kraven…vem utom @Kalle_Luzern håller koll på sånt?🤪;)
Nä, nu tycker även frun att vi har fikat färdigt och lyssnat tillräckligt på ”Pinto di blu” och ”Quando Quando Quando”. På med skidorna igen.⛷️

Har du färre än 20 rätta svar i denna lek/tråd?

Grattis, då är det din tur att nu lägga upp en bild! 😃
Långa backar, breda backar, smala backar och korta backar. Små berg, stora berg, sexiga berg, branta berg, flacka berg och till och med Krokbäckar.

Du väljer fritt - Vassego!
Vad gäller om man har fler än 20 felaktiga gissningar??? 🤔

Tillbaka
Topp