Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, och fel land.Langjökull?
SåklartHardangerjøkulen tipper jeg
Här fortsätter dessa mystiska ledtrådar t o m efter att rätt svar kommit …Bergen är 50 % rätt -
wow - du är snabbare än Ampelmanns skugga!
Jag har varit där så många gånger redan när Berlinmuren ännu stod kvar. Bytte en väst marka till 6 östmarka på Europa center torget, tog tunnelbanan till östra sidan och var svinrika i Östberlin. Vi, 20 åringar...wow - du är snabbare än Ampelmanns skugga!
Helt rätt! Körde just förbi på resan till forsen.Kan det vara freden i Värälä, 19 augusti 1790?
om jag inte misstar mig så är stenen en markör för vandringsleder i schweiz.Här var jag i morse, vandrade upp till en Hütte som jag hade bakom ryggen när jag tog bilden. Vad heter den?
Bonusfråga: varför är stenen målad så där?
Visa bilaga 33435
Har med en speciell stig att göra, inte standardmarkering. Även om de också kan vara röda och vita. Andermatt inte jättelångt bort, men ska runt några hörn för att komma dit från det här stället.om jag inte misstar mig så är stenen en markör för vandringsleder i schweiz.
Är inte något alp proffs men jag gissar på någon stans i trakterna kring Andermatt. : )
Så heter den. Ovanför Sustenpassvägen i Uri. Ena stigen upp leder via fyra stegar och kallas leiterliweg, därav stegarna på stenen.sustlihütte?
Bistert var det allt men det är tyvärr ej marsfjället. Fjället som vi gick upp på ligger en bit längre söder.Såg bistert ut
Kan det vara Marsfjället?
Det ser ut som Ringsjön, och då borde ni vara på väg uppför Orupsbacken mellan Ringsjön och Höör?En liten ledtråd är att försöka identifiera sjön i bakgrunden.
Fortfarande en bra bit för mycke norrRyfjället?
Rätt land men fel. Sjön i bakgrunden är en av landets största.Jorpetjakhe?
Det stämmer!Elgåhogna?