Luuuthman
Ny medlem
vem använder ryggskydd å hjälm egentligen?!
sen jag skaffade min hjälm för 2 säsoner sen sitter den alltid på huvet när jag står i backen. det höjer tröskeln för vad jag vågar göra, plus att det är varmt o skönt när det är -25 ute och mina kompisar står i stickade toppluvar á la stenmark o fryser hjärnan ur sig.
ryggskydd har jag dock inte införskaffat än. snålheten bedrar dumheten.
på toppturer för hjälmen hänga på ryggan på vägen upp o på huvet på vägen ner. har slagit huvet i stenar tillräckligt många gånger för att fatta att det här med skydd är bra.
när jag åker telisar har jag även knäskydd, mkt behagligt när man brakar in i stubbar o dyligt.
sharkish, ska du bilda familj??
kan väl tillägga att jag åker skidor överallt, park, pist, offpist, toppturer. o hjälmen är som sagt alltid på. som kondomen(den är dock inte alltid på men, när den behövs)....
stort, större, min penis
ryggskydd har jag dock inte införskaffat än. snålheten bedrar dumheten.
på toppturer för hjälmen hänga på ryggan på vägen upp o på huvet på vägen ner. har slagit huvet i stenar tillräckligt många gånger för att fatta att det här med skydd är bra.
när jag åker telisar har jag även knäskydd, mkt behagligt när man brakar in i stubbar o dyligt.
sharkish, ska du bilda familj??
kan väl tillägga att jag åker skidor överallt, park, pist, offpist, toppturer. o hjälmen är som sagt alltid på. som kondomen(den är dock inte alltid på men, när den behövs)....
stort, större, min penis