Vem har min lagg?

faersking

Medlem
Vem har min lagg?

Köpte ett par finfina extrem-lagg begagnat från Götet och har tyckt att de funkat myche bra. Sen får jag syn på en broder från en annan extrem-moder i Tottliften som rattar samma trevliga lagg. Men de ser annorlunda ut och jag inser att jag kör runt med två högerlagg som en riktig dummerjöns! Det enda som skiljer är ju bara trycket. Men det vore skoj och veta vem den andra dummerjönsen är, som glider runt med svintighta högersvängar.

Vem har min lagg?
Hahahaha denna tråden måste jag hålla koll på. hade vart sjukt skoj om den andre "dummerjönsen" hade funnits här på freeride

Vem har min lagg?
15072_pic1c.jpg

https://www.freeride.se/prylar/skidor/2016/extrem/opinion-108.html
MedlemJapaner sa:
Är inte dedär två vänsterskidor?
Jo det verkar vara en högerskida som saknas! vore rätt coolt om vi kan hitta ägaren till de andra högerskidorna =)

Vem har min lagg?
Hawk100 sa:
Kunde varit värre!!!
Du kunde ha monterat ena skidan bak o fram......
;-)
Haha! Fick den känslan lite snabbt när jag såg bilden ovanför. Men jag träffade på snubben som bokstavligen byggt mina skidor i extrems skidtesttält i åre och han hade tydligen koll på att skidbutiken i Götet hade blandat ihop laggen. Så det borde vara en sillstrypare som har dem.

Vem har min lagg?
Men är det dom i götet som monterat två vänsterskidor åt dig och två högerskidor åt den andra?

Drygt att behöva montera om för att få rätt grafik :D

Vem har min lagg?
linder sa:
Men är det dom i götet som monterat två vänsterskidor åt dig och två högerskidor åt den andra?

Jag köpte dem av en privatperson som sabbat sitt knä, så jag tror att det var butiken som monterat.

Åkningen lider ju lite av att jag bara kan svänga åt ett håll. Jag får lägga upp dem på skär och lägga ett schysst korkskruv-spår i pisten.

Vem har min lagg?
faersking sa:
linder sa:

Jag köpte dem av en privatperson som sabbat sitt knä, så jag tror att det var butiken som monterat.

Åkningen lider ju lite av att jag bara kan svänga åt ett håll. Jag får lägga upp dem på skär och lägga ett schysst korkskruv-spår i pisten.
Den berömda vänster högersvängen.

Tillbaka
Topp