Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Liten paradox därHasse sa:Hendryx Foxy Ladies 185 cm: 175-132-160 mm 18 meters radie med Swallowtails (gjorda efter mina önskemål)
För storbergs åkare som svängerEller för Patrik Leistedt som tar Laub i 7 svängar med dessa (1500 fallhöjd)
//H
Och ironi är det bara samma människor som använder?Lima-ko sa:"Svänga är för flackåkare och jibbers", något av det sämre jag hört.
Åka rakt ner är för nybörjare eller när man inte vågar svänga.
Välj själv? Jag njuter av att svänga lika mycket som någon annan.Lima-ko sa:Samma människor, vad är det för ena?
De var en del personer i den AudiS_Hallberg sa:1 MnO - 0 Hasse
Hur många personer var ni som delade på dom skidorna då?MnO sa:Det är lite dålig fart på den här tråden. I väntan på att jag fixar en bild på min uppsättning bjuder jag på en bild på hur det såg ut inför hemresan efter en alpsäsong för några år sedan. En hårt jobbande Audi 80 från -90, förvisso med en rätt rejäl box, fick stå för frakten hem av den här samlingen skidor.
http://rsrc2.bubbleshare.com/media/...6b9a4/580x435/Quiver-efter-s-song_580x435.jpg
Ekdahl: Spons och tävlingar hör inte alltid ihop.. Ge bra reklam, prata med folk, låt folk pröva grejor m.m är oftast viktigare än att tävla. Har nog sålt mera skidor på att folk har prövat mina saker än de flesta andra åkare som är halvkända och får grejor. Här ett mail från våran teamchef i USA som förklar det ganska braekdahl sa:fan vilken skryttråd, seriöst hans. vad fan ska du med alla dom skidorna?
sedan undrar jag varför du har spons? man ser ju dig inte på tävligar direkt
Vi var fem pers, så det var inga obscena mängder per man. Själv står jag för sex par i samlingen. Ett par AK Rocket Lab och ett par Explosive 3 190cm var huvudlaggen den säsongen. Notera för övrigt Skyhöyen på Arnon (syns dåligt pga liten bild, men ändå) som ser ut som en tidig prototyp på Duke.Deespin sa:Hur många personer var ni som delade på dom skidorna då?
Jag skulle tippa på att det är ungefär fem minuter från att ett par spikraka K2-lagg får ett pilhål. Trevligt bågskyttetema på den här tråden förresten. K2-skidor med pilar i, bilder på koger mm. (Jag är själv ytterst aktiv bågskytt som förtydligande).Hasse sa:MnO: Ser ingen pil i skidorna??
//H
Och egot är masserat och fint Hasse?Hasse sa:Så rätt att denna tråden inte existerar med friåknings skidor så jag låser upp den igen..
Och därför lägger jag upp min utrustning.
Från vänster
Head GS med Tyrolia Free flex 17
Line Prophet 100 186 cm: 134-100-125 mm med Duke
Hendryx Rhino Chaser 185 cm: 160-117-141 mm utan bindning än så länge. P18 skall på dessa.
Hendryx Foxy Ladies 185 cm: 175-132-160 mm med Swallowtails (gjorda efter mina önskemål) med Salomon Equipe 900S Duckstance
Line EP Pro 185 cm: 153-127-150 mm Head Mojo 20 Duckstance
Hendryx Purple Haze 182 cm: 151-113-141 mm P18 Duckstance