STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Inte Ullån eller Hasslingsåfallet.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte Ullån eller Hasslingsåfallet.
Fel. Men inte långt bortMittåfallet?
Bravo Ivo! Rändåfallet är det juh. Ett synnerligen trevligt utflyktsmål för picnic och bad när väl sommarvärmen dyker upp i Härjedalen!Rändåfallet?
Håller i hästarna då, men @Ivo....du har glömt ställa en fråga igen....Då beger vi oss söderut igen.
Jag får nog be @Hawk100 och @STORPOTATEN hålla sina hästar (tror att ni kan gissa svaret för lätt).
Vi måste ju ge @PisteCarver och de andra en ärlig chans.
ps lastar familjen, skotern och drar till fjälls. Ska försöka kolla till tråden ändå. Ledtrådar kommer om det blir för svårt
Vilken typ av "skotern" menar du?Då beger vi oss söderut igen.
Jag får nog be @Hawk100 och @STORPOTATEN hålla sina hästar (tror att ni kan gissa svaret för lätt).
Vi måste ju ge @PisteCarver och de andra en ärlig chans.
ps lastar familjen, skotern och drar till fjälls. Ska försöka kolla till tråden ändå. Ledtrådar kommer om det blir för svårt
Var bilden är tagen? (Det är väl underförstått?)Håller i hästarna då, men @Ivo....du har glömt ställa en fråga igen....![]()
Skotern inte ”scootern” (je, bor i JämtlandVilken typ av "skotern" menar du?
Kanske. Men det skulle kunna vara vilket märke det är på bilen, vad toppen heter eller vad karln längst till vänster har för färg på kallingarna. Vad vet jag?Var bilden är tagen? (Det är väl underförstått?)
Tråden heter ju ”var är bilden tagen?”Kanske. Men det skulle kunna vara vilket märke det är på bilen, vad toppen heter eller vad karln längst till vänster har för färg på kallingarna. Vad vet jag?
Ungefär 300 mil felRistafallet?
Nu bränns detMan tänker Andorra, Argentina men kanske är det Pyreneerna?
Gissar på Grandvalira som är rätt högt.
Det står Vende de T... på huset, kanske liftens namn eller orten eller ngt...Nu bränns det![]()
Hetare än så här blir det inte (kan t.o.m vara så att platsen jag söker är ihopbyggd med Arinsal nuförtidenArinsal?
Bra ställe, men inte det jag söker till den här bilden.....Disentis
Det kan det tyvärr inte...... ;-)Kan det vara St anton?
Nope, inte Andermatt.....Andermatt, oberalppass
Nope.....Gressoney
@Hawk100 har väl aldrig varit i Österrike?St Gallenkirch?