Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Bravo Ivo! Rändåfallet är det juh. Ett synnerligen trevligt utflyktsmål för picnic och bad när väl sommarvärmen dyker upp i Härjedalen!
1615536645651.png

Din bild @Ivo

Senast ändrad:
Då beger vi oss söderut igen.
Jag får nog be @Hawk100 och @STORPOTATEN hålla sina hästar (tror att ni kan gissa svaret för lätt).
Vi måste ju ge @PisteCarver och de andra en ärlig chans 😂.

ps lastar familjen, skotern och drar till fjälls. Ska försöka kolla till tråden ändå. Ledtrådar kommer om det blir för svårt

Bilagor

• A7523E62-ABAF-4FC6-8118-15402FD948A6.jpeg
    A7523E62-ABAF-4FC6-8118-15402FD948A6.jpeg
    780.2 KB · Besök: 145
Jag får nog be @Hawk100 och @STORPOTATEN hålla sina hästar (tror att ni kan gissa svaret för lätt).

ps lastar familjen, skotern och drar till fjälls. Ska försöka kolla till tråden ändå. Ledtrådar kommer om det blir för svårt
Håller i hästarna då, men @Ivo....du har glömt ställa en fråga igen.... ;)

Vilken typ av "skotern" menar du?

Jag antar att jag varit med på platsen eftersom jag inte får gissa? Det gör ju att det blir ännu mera pinsamt att jag inte har en aning om vart det är......
Jobbigt att bli senil!!!! 🤔

Arcalis är naturligtvis rätt svar!!
Home of the FWT och den enda skidanläggning i Andorra som inte bara passar engelsmän.

Pyrenéerna och Andorra har fina topptursberg men ska du åka lift så duger bara Arcalis (ca 600fhm)
Leta fram någon ny svår bild nu @HAWK 🥳

DSC00734.JPG

Vilken skidort har vi utgått när vi gick upp för att starta vårt åk till vänster långt inne i dalen på bilden?

Snödjup

Tillbaka
Topp