RandoScando
Turtok
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Är det din riktiga hårfärg på bilden?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp, 16 kvar.....Italien?
Nope, 15 kvar.....Är det din riktiga hårfärg på bilden?
Det var det värt, jag har undrat samma sak!Nope, 15 kvar.....
(Dyrbar fråga slösades bort....)
Nope, 15 kvar.....
(Dyrbar fråga slösades bort....)
Nej. 14 kvar.....Det var det värt, jag har undrat samma sak!Risken att Freeride skulle tillåta denna tråd att dö är nog iofs obefintlig...
Är det i regionen Piemonte?
Om du menar regionen så är svaret ja. 13 kvar.....
Är det här roligt eller fruktansvärt? Min mormors pojkvän Helge frågade ofta: "Men var är vi nu?" Nån gång körde han bil omkring Helsingfors och frågade från människor: "Var är jag, var är jag?" Sen tog polisen hans körkort och jag fick hans Fiat Uno, 45 hästkrafter! Min första bil!Hmmmm, inser att jag minns dåligt och blandar ihop olika bilder. Hade för mig att denna bild var tagen i nerförsbacken ovanför Vevey, men det var ju en annan bild. Denna är tagen strax efter, ovanför Montreux, så @dannedieharder har helt rätt. Mycket bra.
Din bild igen @dannedieharder
Precis vad jag brukar fråga när jag kör bil...Är det här roligt eller fruktansvärt? Min mormors pojkvän Helge frågade ofta: "Men var är vi nu?" Nån gång körde han bil omkring Helsingfors och frågade från människor: "Var är jag, var är jag?" Sen tog polisen hans körkort och jag fick hans Fiat Uno, 45 hästkrafter! Min första bil!
Noll till hundra på två minuter blankt - i medvind.Sen tog polisen hans körkort och jag fick hans Fiat Uno, 45 hästkrafter! Min första bil!
Nuförtiden de där satans trafikkamerorna, eller vad heter de. Jag körde lika långsamt från Kouvola till Joensuu, 320 km med min Uno året 1991 som nuförtiden med en anjovis (Avensis). Allt vad bättre tidigare.Noll till hundra på två minuter blankt - i medvind.![]()
Speciellt skidkläderna!!!!Nuförtiden de där satans trafikkamerorna, eller vad heter de. Jag körde lika långsamt från Kouvola till Joensuu, 320 km med min Uno året 1991 som nuförtiden med en anjovis (Avensis). Allt vad bättre tidigare.
Klart det är och visst står jag på Grand Motte. Du får kicka igång dagen @STORPOTATENDet där är ju Grand Roc Noir. Sedd från....från....Grand Motte?
Den stora frågan är ju vad tusan jag gör uppe så här sent....marsch pannkaka i säng nu.![]()
Det är väldigt nära, men tyvärr inga korrekt svar...1. Blauhorn
2. Katzenhytte
3. Stig H. Olsson (Eller är det Nalle du vill ha som svar?)
(Förlåt, fick sån inspo av mannen-utan-hårets bild där uppe!)
Så för att sammanfatta, 1 av 3. Och då blir det väl lite fart här kan jag tänka....1. Allalinhorn - Fel
2. Saas Almagel - Njaee....lite noggrannare tack
3 Sam Anthamatten (och Pirmin Zurbriggen) - Anthamatten är väl från Zermatt? Men Pirmin "Zuperbriggen" är naturligtvis korrekt!
Då är jag helt nöjd, 3 av 3.1. Egginer 3367?
2. Saas Almagell (Eller egentligen tror jag du sitter på uteterrassen på restaurang Alpina i "byn" Furggstalden ovanför Saas Almagel)
3 Pirmin Zurbriggen, som har ett lyxigt spahotell i byn Saas Almagell.....