STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En bara!? Och du som är Schweizare och allt....Då bryter jag av med en som vem som helst kan ta med lite klurande och en sökmotor. I vilken lift kan man beskåda denna Hall of fame? Får erkänna att jag bara kände igen en person på rak arm...
Visa bilaga 10890
Nej, inte Hoch Ybrig heller. Schwyz var rätt både för kanton och ort.Weglosen-Seebli, Hoch Übrig?
Där satt den! Hamnade i gondol där Ski Club Schywz Hall of Fame är uppklistrad i lördags. De har en skihütte uppe i Mythen Region som det kallas.Rickenbach-Rotenflue lift?
Var det där det var en fejd mellan bröder?Tackar! Jag kännde bara Vreni Stöckli och Jonas Bösiger (brädåkare).
1. Vilket slott?
2. Vem var fångslad där?
3. Av vem?Visa bilaga 10892
Jag kände bara igen Corinne Suter, guld och silver vid VM i Cortina i vintras.Tackar! Jag kännde bara Vreni Stöckli och Jonas Bösiger (brädåkare).
1. Vilket slott?
2. Vem var fångslad där?
3. Av vem?
Ser 3328m på några ställen också, men är ju samma sak.Oberalpstock, piz tgietschen 3327?
Den vinkeln var lite ovanlig ändå....Stämmer bra, över till @STORPOTATEN
Fel land.Liknar Testa Grigia lite?
Nix. Men rätt land.Roignais?
Göött mos! Har haft med den tidigare men då från en annan vinkel!Roche de la muzelle?
Haha vart är alla ikväll?Ser ju ut som 4 stolsliften i Trillevallen![]()
Helt rätt, din tur @Kalle_LuzernWeitmoserbahn?
Den var ju inte helt lätt, tänkte Frankrike först, i Österrike förväntar man sig ju bubbla på sittliftarna.Helt rätt, din tur @Kalle_Luzern
Tänkte det svaret, men när jag tittade igen blev jag osäker...Hmmmm, Pizzo Rotondo 3192?