Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
4000 m blir väl runt och bra. 

Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
givetvis. din turPointe de la Masse
Visst är det så. Chammliberg till vänster (som jag ser från vardagsrummetDå skulle jag vilja påstå att du var uppe i Klausenpass.
Well, for me to know, and for you to find out!Var hamnar vi nu @STORPOTATEN ?
Det kan vi absolut godkänna. För det är ju helt korrekt.Staffal?
De va som faan…..!!
Also....Nein.Nästan lika illa….??
Min gissning är att beskan inte låter sig jämföras med bvrhjtNästan lika illa….??Visa bilaga 18495Visa bilaga 18496
Hear Hear!Min gissning är att beska inte låter sig jämföras med bvrhjt![]()
Låter inte så gott....Det var nog den sammanlagda upplevelsen av en oljig färglös dryck med lukt av död och förruttnelse i samband med den hemska smaken som inte gav vika på en 7-8 timmars tågresa mellan Östersund och Stockholm. Oavsett hur mycket jag sköljde och tuggade så försvann inte den där....ruttna.... känslan ur truten på mig.![]()
Nu höll jag på att garva läppen av migAlso....Nein.
Jag skulle inte rekommendera min värsta fiende att prova på Ivo's egenskjutna och hemlagade Bäverhojt. (Sorry @Ivo del Scandi )
Det var inte så att den var speciellt stark. Det var inte så att den var galet äcklig. Det var inte så att den hade en hiskelig färg eller konsistens.
Det var nog den sammanlagda upplevelsen av en oljig färglös dryck med lukt av död och förruttnelse i samband med den hemska smaken som inte gav vika på en 7-8 timmars tågresa mellan Östersund och Stockholm. Oavsett hur mycket jag sköljde och tuggade så försvann inte den där....ruttna.... känslan ur truten på mig.
Så nej, troligtvis inte lika illa.
Då tror jag nästan bäverhojten passar bättre till @STORPOTATENLåter inte så gott....
Be honom att öppna Ch d'Yquem 1968 nästa gång i stället.
Det kommer att kosta honom ungefär 16 lusentappar....![]()
Ja dyrvinet kan han behålla, liksom Bäverhojten. En liten Fernet, är det för mycket begärt?Då tror jag nästan bäverhojten passar bättre till @STORPOTATEN
Att bjuda honom på dyrvin är nog lika bortkastat som att släpa med @PisteCarver upp på Bec de Rosses…![]()
Säger ändå en som gärna dricker Fernet! Vågar inte tänka tanken att prova.Also....Nein.
Jag skulle inte rekommendera min värsta fiende att prova på Ivo's egenskjutna och hemlagade Bäverhojt. (Sorry @Ivo del Scandi )
Det var inte så att den var speciellt stark. Det var inte så att den var galet äcklig. Det var inte så att den hade en hiskelig färg eller konsistens.
Det var nog den sammanlagda upplevelsen av en oljig färglös dryck med lukt av död och förruttnelse i kombination med den hemska smaken som inte gav vika på en 7-8 timmars tågresa mellan Östersund och Stockholm. Oavsett hur mycket jag sköljde och tuggade så försvann inte den där....ruttna.... känslan ur truten på mig.
Så nej, troligtvis inte lika illa.
En lång story short: En gång i Berlin på 80-talet, interreilade. I en krog i Kreuzberg, på Potsdamerstrasse, beställde jag en ment fernet (halvt creme de mente, halvt fernet). Killen stirrade mig och sade: stackars du! (på tyska)Säger ändå en som gärna dricker Fernet! Vågar inte tänka tanken att prova.![]()
Snyggt!Peter Myndes backe / Hotel Frantz i stockholm
Hade varit otroligt! Vi får göra en insamling och hyr fanskapetSnyggt!
Vad tror du om den båten för heliski n’ sail kring Lofoten???![]()
Räcker om du säger vad du söker till att börja med.Ni är så jäkla bra på att hitta ställen. Jag tog en svår en nu. säg till om ni vill ha ledtrådar
Visa bilaga 18498