Dunkan
Ny medlem
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
Hej! Skriver lite här på min kompis vägnar... hon ska nämligen komma o hälsa på mej.. helst över nyår nån gång... såå då undrar ja då hon är fattig studerande va d finns för billiga o helst lättfixade sätt att ta sig ner på? Vore jätteglad för tips då ja verkligen vill ha ner henne :D
Senast ändrad: