Badgastein "Lättast o ta sej dit"

Dunkan

Ny medlem
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
Hej! Skriver lite här på min kompis vägnar... hon ska nämligen komma o hälsa på mej.. helst över nyår nån gång... såå då undrar ja då hon är fattig studerande va d finns för billiga o helst lättfixade sätt att ta sig ner på? Vore jätteglad för tips då ja verkligen vill ha ner henne :D
 
Senast ändrad:
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
hmm lättast o billigast e nog om de finns ngn plats ledig på en sts buss eller liknande. Annars flyger flynordic billigt till München o därifrån e de inga problem o ta tåget till BG
 
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
Hej! Ska precis boka biljett dit. Först tåg linköping - köpenhamn (200-300kr). Flyger sen Köpenhamn - munchen (900kr) sen blir det tåg till badgastein (400kr). Flyg med SAS så får du med dig skidorna till ett bra pris.
 
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
mm har kollat lite o hittat billigt flyg sthlm-munchen... haru nån sida me vart man kan kolla tåg munchen-bg? tack för alla bra tips :D
 
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
en fråga om badgastein... när man kollar på kartan så ser man att backarna finns på olika toppar? ere inte jobbigt att backarna är utspridda?
 
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
en fråga om badgastein... när man kollar på kartan så ser man att backarna finns på olika toppar? ere inte jobbigt att backarna är utspridda?
 
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
redrum sa:
en fråga om badgastein... när man kollar på kartan så ser man att backarna finns på olika toppar? ere inte jobbigt att backarna är utspridda?
ja du om du har tänkt att åka i alla bakar på en dag e det jobbigt annars tittar man på vädret ringer liftbolaget frågar var den bästa snön är/ev. lavinvarning. Tacka vare att liftarna e utsprida så finns det nästan backar/slutningar i alla vädersträck

Db.de fungerar också bra;)

ha det
 
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
Mkey kollade lite o d visade sej att d inte går o boka så lång tid i förväg... behöver man ens köpa i förväg eller finns d alltid plats på dom? Som d ser ut just nu kommer hon åka tors 28 dec-fre 5 jan... O hur ligger tågstationen i förhållande till flygplatsen? me tanke på att hon åker själv o troligtvis inte hittar så sjukt bra :P
 
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
När jag åkte ner förra året så köpte vi biljetter till tåget på flygplatsen. Det går pendeltåg/tunnelbana därifrån till Hauptbanhof i München typ var tjugonde minut.
Sen e de tåg mot Salzburg som gäller o antagligen får hon byta där till tåg som går mot Zagreb, sen e de bara o se till o hoppa av i BG :P

http://www.munich-airport.de/EN/
 
Badgastein "Lättast o ta sej dit"
okey... tack :) mamsen tipsa just om att man kunde ringa till sj o fråga... hade tydligen hon gjort förut.. men tack för alla braiga tips..hihi... :D
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp