film: en liten mattafilm på jibb3r

CKY_666

Ny medlem

nu e den äntligen klar, den blev bra så jag så la upp den här

och inge skit om dåliga trick utan bara sånt som jag ska göra bättre

P.S: jag skrev fel i filmen
det e lil´ troy som har gjort Baller man inte Teddybears STHLM jag blanda ihop dom

Senast ändrad:
den här filmen kan inte tagit mer än 1 timme o slänga ihop?
Jag tycker inte att de var en av dom bästa filmerna här på freeride. inte ens i närheten

ojojoj .. kommer med simple plan nu... asså inge fel med just TRICKEN men du satt facktiskt typ 1 av 5 trick satt 0,1/5

Jag tycker det är kul och se lite filmer med folk som inte är så jäkla bra så man slipper känna sig så dålig hela tiden :P

den va schysst!;).. skönt att kameran va still!.. en sak jag störde mej lite på var att de va lite mörk bild.. annars helt ok! (Y)

ooooooh jaa älskar blood angel produktions....allt va faan perfekt utom kanske lite jätte kassa trick, att kameran skaka o att man såg bara halva mattan pga mörkret.....Men annars så va den grym

meen ingen missa väl frontflippen hoppas ja nästa sommar sitter den nog som handen i handsken hoppas jaa...............GO jibb3r

Den var bra förutom att allt var fel...
Trodde du verkligen att folk här på fr inte skulle hacka på dig när du la upp den här filmen ?

1 minut eftetext. 53 sekunde film! bra trick men landa dem! + att det för mörkt

Senast ändrad:
varför är eftertecterna längre än filmen xD.. försök att göra en edit nästan utan eftertext.. de är lite jobbigt att kolla text i 1 min..

om du lagt ner mycket tid på redigering och filmning så borde du nog överväga att lägga ner minst det dubbla :p för den delen sög stenhårt. hoppningen har dom andra redan kommenrat nog mycket så du fattar nog ^^

tips; klipp bort allt där du inte gör nåt trick och lär dig lite mer trick än framåtvolt
men det var bra edit om man jämför med 70% av studsmattefilmerna som
läggs upp här

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp