Hämta ut saker från posten utan \

Hej.
Jag har beställt lite saker från junkyard och på postens hemsida står det att paketet har kommit fram.
Men jag får brevet imorgon.
Nu är det så att jag inte orkar vänta tills imorgon.
Går det att hämta ut paketet utan det brev man får, typ att man tar med kollinumret lr ngt sånt?

//ERIC

Ja inte vet jag vad ni har för post nummer vid ditt place? :P FRåga morsan eller farsan om du är osäker.

Men jag brukar säga att jag inte har avin med (det sk "brevet" som man hämtar ut packet med) sen frågar dem efter postnr och ditt namn sen får du skriva under ett papper och visa legitimation ;)

vasd har du beställt?:P

men man behöver bara kolli som martiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin sa

får jag bara låna tråden och fråga om de är någon som har beställt något från www.iced-out.biz?

Senast ändrad:
I samhället jag bor finns de bara en butik där känner dom mej så ja bara går upp o frågar om nått paket exempelvis från junkyard kommit då så säger dom aa de har de gjort o då kan ja hämta ut :D
Men de kan väll inte vara några problem säg vad du heter eller visa leg eller nått.

Senast ändrad:
det bukar funka vad jag vet om man bara har leg eller men jag tror att dom föredrar att du har med ej en avi(pappaersbiten som kommer hem till dej)

Jag behövde iaf bara visa kollinummret och sen så vare bara att säga personnummer och fyra sista siffrorna och sen betala..
Shååås nu haver jag mina varor från soptippen.

Senast ändrad:
Så där. Tråden rensad från massa strunt. Massa varningar utdelade. En del personer avstängda pga det. Hur skulle det vara att hålla sig till trådens ämne?

//Hasse

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp