kalle188 sa:
Inför åldersgräns. Detta kommer innebära att de bra seriösa trådarna som fanns när jag var ny och började vara aktiv på denna sida förhoppningsvis kommer tillbaka och man slipper uttryck som "LOL" och "btw" för att nämna två! Eller så kan man skapa ett nytt forum där "kids", "jibbers" eller annat folk som känner för att skriva intressanta trådar som "vad finns under ditt ctrl v" kan herja friskt. Eller är det någon som tycker anorlunda?
För så som jag ser på det hela har det blivit en drastisk försämring av hela forumdelen, Och detta senaste åren.
Inför 18 i forumet så slipper vi all skit på denna skidåknings sajt!
Ni som säger att jibbingen inte har något med skidåkningen att göra måste vara helt jävla efter. Sporten utvecklas och ärligt talat jibbar säkert 40-60% av alla som åker skidor.
Att införa 18års regel tycker jag skulle räknas som diskiminering. Det är förjävligt om en sida för oss actionsportintresserade skulle ha 18års gräns, det känns ungefär som att vi under 18 inte får hålla på med actionsporter.
Om ni som är för den här tråden ogillar mobbning borde ni hata er själva.
Jag är så förbannad att jag hemskt gärna skulle vilja be er dra åt helvete, men då skulle jag nog fått en fet jävla varning.
Och det där med "allt skit på denna sida". Det är dom under 18 som är mest engagerade och för sporten framåt
Det kanske tillochmed är bättre om vi inför en "max 20 års regel"?
Näe allvarligt talat, tänk om, det är förjävligt hur ni beter er. Och ni ska vara vuxna?!
/R