superunknown
Ny medlem
Jibberish / Jibbing Inlägg
då tycker jag du gör riktigt feta:Dmarer sa:alla möjliga former och storlekar.. kan customshapa dem precis hur som helst som är hypotetiskt möjligt för gubben att klara av :P hehe
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
då tycker jag du gör riktigt feta:Dmarer sa:alla möjliga former och storlekar.. kan customshapa dem precis hur som helst som är hypotetiskt möjligt för gubben att klara av :P hehe
kör hårt marermarer sa:alla möjliga former och storlekar.. kan customshapa dem precis hur som helst som är hypotetiskt möjligt för gubben att klara av :P hehe
var det inte någon som nämnde juli...? det är ju inte mkt kvar på juli nuHummpe sa:Nu orkar jag knappt vänta längre på jibbin+!! Det ser så skönt ut å jag vill ha det nu. hoppas dom får ultraüberspeed i fingrarna och i datan så det blir färdigt snart.
För det har ju ALDRIG hänt att det blivit försenat innan när dom har skullat lägga ut nånting?Bjorsberg sa:var det inte någon som nämnde juli...? det är ju inte mkt kvar på juli nuHummpe sa:Nu orkar jag knappt vänta längre på jibbin+!! Det ser så skönt ut å jag vill ha det nu. hoppas dom får ultraüberspeed i fingrarna och i datan så det blir färdigt snart.då borde det ju komma när som helst om dom inte bild försenade dvs...
jo. det har faktiskt häntv-larsson sa:För det har ju ALDRIG hänt att det blivit försenat innan när dom har skullat lägga ut nånting?Bjorsberg sa:var det inte någon som nämnde juli...? det är ju inte mkt kvar på juli nuHummpe sa:Nu orkar jag knappt vänta längre på jibbin+!! Det ser så skönt ut å jag vill ha det nu. hoppas dom får ultraüberspeed i fingrarna och i datan så det blir färdigt snart.då borde det ju komma när som helst om dom inte bild försenade dvs...
Det kanske var det som v-larsson menade...:P hahaRoof sa:jo. det har faktiskt häntv-larsson sa:För det har ju ALDRIG hänt att det blivit försenat innan när dom har skullat lägga ut nånting?Bjorsberg sa:var det inte någon som nämnde juli...? det är ju inte mkt kvar på juli nudå borde det ju komma när som helst om dom inte bild försenade dvs...
Jag tror inte det.Hummpe sa:Det kanske var det som v-larsson menade...:P hahaRoof sa:jo. det har faktiskt häntv-larsson sa:För det har ju ALDRIG hänt att det blivit försenat innan när dom har skullat lägga ut nånting?
isåfall är dom riktigt mkt tidsoptimister. även om dom jobbar fort så blir dom ju försenade då får dom väl sätta senare datum än vad dom gör.artisty sa:kommer de i juli ger jag mig själv en 10 krona
visst, de är ofta försenat men jag tror dom jobbar på så fort dom kan
mm håller med...A_N_D_R_E sa:men vadå det finns ju filmer på det nya jibberish satt nån borde jue ha spelet !!!!!!!!!!
som typ toum har gjort som har hand om sidan han har filmat och visat du menar den då dom pratar om banorna och så? Toum och dom som gör spelet lär väll ha de antar jaBjorsberg sa:mm håller med...A_N_D_R_E sa:men vadå det finns ju filmer på det nya jibberish satt nån borde jue ha spelet !!!!!!!!!!
ja, precis. bara doma_ahlnas sa:som typ toum har gjort som har hand om sidan han har filmat och visat du menar den då dom pratar om banorna och så? Toum och dom som gör spelet lär väll ha de antar jaBjorsberg sa:mm håller med...A_N_D_R_E sa:men vadå det finns ju filmer på det nya jibberish satt nån borde jue ha spelet !!!!!!!!!!
för att det är fel som dom måste rätt till ?A_N_D_R_E sa:jamen a_ahlnas vf lägger dom inte ut spelet då ??
som artisty sade, och marer förklarade det innan också. antagligen för att d einte e klart. ganska självklart att dom skulle lagt ut de annars, men dom som gör banorna har liv också? tjejer, intressen, osv inte bara jibberishA_N_D_R_E sa:jamen a_ahlnas vf lägger dom inte ut spelet då ??
Det har jag svårt att tro.a_ahlnas sa:som artisty sade, och marer förklarade det innan också. antagligen för att d einte e klart. ganska självklart att dom skulle lagt ut de annars, men dom som gör banorna har liv också? tjejer, intressen, osv inte bara jibberishA_N_D_R_E sa:jamen a_ahlnas vf lägger dom inte ut spelet då ??
Väldigt svårt att tro.The_teo sa:Det har jag svårt att tro.a_ahlnas sa:som artisty sade, och marer förklarade det innan också. antagligen för att d einte e klart. ganska självklart att dom skulle lagt ut de annars, men dom som gör banorna har liv också? tjejer, intressen, osv inte bara jibberishA_N_D_R_E sa:jamen a_ahlnas vf lägger dom inte ut spelet då ??
ladda ner de på www.jibbingame.com då...park_pojken sa:Jag vill ha nya JIBBERISH nuu:D
men de har ju inte kommit ut än!Bjorsberg sa:ladda ner de på www.jibbingame.com då...park_pojken sa:Jag vill ha nya JIBBERISH nuu:D
......... han skrev jibberish... det nya spelet heter jibbin'+ om jag inte har fel. kanske jibbin'2 är inte säkerMattias93 sa:men de har ju inte kommit ut än!Bjorsberg sa:ladda ner de på www.jibbingame.com då...park_pojken sa:Jag vill ha nya JIBBERISH nuu:D
vad är nått för nått? :D asså banor eller gamla spelet...?Petttter sa:men vafan! kan ju inte ladda hem nåt!!
Det har inte kommit ut än, men kommer ju tids som, ingen brådska, hinner splea sönder de ändå :PHummpe sa:Så..har det kommit ut än?
det är ju inte direkt ett helt nytt spelJhunt sa:Det har inte kommit ut än, men kommer ju tids som, ingen brådska, hinner splea sönder de ändå :PHummpe sa:Så..har det kommit ut än?
hahaFarFar_kiM sa:ahh kommer de inte imörn kommer jag stämpla dom med "latmask stämpeln" vågar knappt tänka på när jibbin 2.0 kommer ut ....
Muuuuuu AAoo AAoo AAooartisty sa:hahaFarFar_kiM sa:ahh kommer de inte imörn kommer jag stämpla dom med "latmask stämpeln" vågar knappt tänka på när jibbin 2.0 kommer ut ....
mer lär er förutse datum
vafanmarer sa:Toum´s ord:
Guy finish exams at thusday...
The last week was very full for him...
Plzz wait again...
I am really sorry !!