Jibberish / Jibbing Inlägg

Nu orkar jag knappt vänta längre på jibbin+!! Det ser så skönt ut å jag vill ha det nu. hoppas dom får ultraüberspeed i fingrarna och i datan så det blir färdigt snart.

Hummpe sa:
Nu orkar jag knappt vänta längre på jibbin+!! Det ser så skönt ut å jag vill ha det nu. hoppas dom får ultraüberspeed i fingrarna och i datan så det blir färdigt snart.
var det inte någon som nämnde juli...? det är ju inte mkt kvar på juli nu:) då borde det ju komma när som helst om dom inte bild försenade dvs...

Bjorsberg sa:
Hummpe sa:
var det inte någon som nämnde juli...? det är ju inte mkt kvar på juli nu:) då borde det ju komma när som helst om dom inte bild försenade dvs...
För det har ju ALDRIG hänt att det blivit försenat innan när dom har skullat lägga ut nånting?

v-larsson sa:
Bjorsberg sa:
Hummpe sa:
För det har ju ALDRIG hänt att det blivit försenat innan när dom har skullat lägga ut nånting?
jo. det har faktiskt hänt

artisty sa:
kommer de i juli ger jag mig själv en 10 krona

visst, de är ofta försenat men jag tror dom jobbar på så fort dom kan
isåfall är dom riktigt mkt tidsoptimister. även om dom jobbar fort så blir dom ju försenade då får dom väl sätta senare datum än vad dom gör.

a_ahlnas sa:
Bjorsberg sa:
A_N_D_R_E sa:
men vadå det finns ju filmer på det nya jibberish satt nån borde jue ha spelet !!!!!!!!!!
mm håller med...
som typ toum har gjort som har hand om sidan han har filmat och visat du menar den då dom pratar om banorna och så? Toum och dom som gör spelet lär väll ha de antar ja
ja, precis. bara dom

halva north camp är btw retexturerat vid det här laget..
3dsmaX är ett enormt tidskrävande program

A_N_D_R_E sa:
jamen a_ahlnas vf lägger dom inte ut spelet då ??
som artisty sade, och marer förklarade det innan också. antagligen för att d einte e klart. ganska självklart att dom skulle lagt ut de annars, men dom som gör banorna har liv också? tjejer, intressen, osv inte bara jibberish

svar jo lika stor chans som att vi freeride töntar har det? dom har det, jag skrev ju vad en av dom skrivit

Senast ändrad:
Toum´s ord:
Guy finish exams at thusday...
The last week was very full for him...

Plzz wait again...

I am really sorry !!

Snödjup

Tillbaka
Topp