Jibberish / Jibbing Inlägg

x-games jersey gjord av någon på jibbingame forum.. byt ut dunjackan mot denna på mitt ghettopaket så funkar det utan att bli kluddigt på armarna osv
xgamesjerseyge3.png

downjacketif3.jpg

jeppenator sa:
marer sa:
x-games jersey gjord av någon på jibbingame forum.. byt ut dunjackan mot denna på mitt ghettopaket så funkar det utan att bli kluddigt på armarna osv
http://img67.imageshack.us/img67/5357/xgamesjerseyge3.png

http://img232.imageshack.us/img232/3641/downjacketif3.jpg
Länka grabarna igen?

och ska man bara byta bilden på dunjackan?
om man bara byter ut "Down JAcket" ser det helt fuckat ut hur ska man göra för att få det som en väst?

sears sa:
jeppenator sa:
marer sa:
http://img67.imageshack.us/img67/5357/xgamesjerseyge3.png

http://img232.imageshack.us/img232/3641/downjacketif3.jpg
Länka grabarna igen?

och ska man bara byta bilden på dunjackan?
om man bara byter ut "Down JAcket" ser det helt fuckat ut hur ska man göra för att få det som en väst?
eller hur de blir cp

Jag gissar att Jibberish + är ett skämt. Nån som sätter emot?

Senast redigerad av en moderator:
men prova spela när ni har lagt in linnet i downjacket så funkar det ändå:) i menyn funkar det inte men de gör de i spelet

hur får man till textureerna på candide banan för ja antar att texturer är att de tille exempel står scratch på flaggorna?:p

hur får man till textureerna på candide banan för ja antar att texturer är att de tille exempel står scratch på flaggorna?:p

jibberish fransor har varit i farten igen

Carmelo Anthony - Denver Nuggets - #15

Iverson - Sixers - #3

Lebron James - Cavaliers - #23

O'Neal - Los Angeles Lakers - #34

Tony Parker - San Antonio Spurs - #9

EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA
På order från allas våran franskbög Toum ska jag rapportera ang. grabsen,

I paketet är alla jackor omgjorda, puffy jackan är som marers med en tshirt uthängande, blir dock samma färg så de ser fördjävligt ut och så e den skit smal så de ser ut som jackan avsmalnar,

vanliga jackan är ett basket linne som suger kuuuuuuk. gjort i paint typ,

tillsist camo jackan är en tshirt som slutar innan den börjar och sitter tajt ala anja pärsson i fartkondom.

Lovar att dom var bra gjorda av dom som gjort dom från början. sen kom Toum och bitchade till sig allt i strlek xxxxxs, efter det tvingade toum klädmakarna till att massera hans fötter.

skidorna i grab paketet får ju självaste nichole richi att verka tjock, nyhet är dock att du med dina AR6or kan ställa upp i vasaloppet,

annars är väll själva grabarna okej, men toum, nej jag tycker vi votekickar han för att sedan bjuda in han igen för att sedan kunna kicka igen, avsluts presenter planeras, då han lär va less på bagetter föreslår jag tunnbröd lr alternativ scones, annars e väll toum duktig och trevlig, han gör verkligen så mkt för spelet

enligt dom är det dom officiella grabarna också. inget ska fixas mer, Utgår ifrån att de e sant då dom sa de via msn..

har ingen prinscreen sittter på sjukt segt internet nu så om ja ska lägga in bilderna på tinypic så tar de en halvtimme att ladda sidan, ska se om ja orkar sedan.

Senast ändrad:
jag kan inte annat än att hålla med ovanstående.. jag fick bakslag med min skier för att toum tyckte att den hade för bagy kläder osv.

eftersom toum som synes bara är medveten om grete gutchel och björn ole björndalen cloth colection så kan nu vänta välprepparerade längdspår i cirklar runt kommande banor.

(se upp för bakhalt då official skisen är smalare än sussie)

a_ahlnas sa:
EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA
På order från allas våran franskbög Toum ska jag rapportera ang. grabsen,

I paketet är alla jackor omgjorda, puffy jackan är som marers med en tshirt uthängande, blir dock samma färg så de ser fördjävligt ut och så e den skit smal så de ser ut som jackan avsmalnar,

vanliga jackan är ett basket linne som suger kuuuuuuk. gjort i paint typ,

tillsist camo jackan är en tshirt som slutar innan den börjar och sitter tajt ala anja pärsson i fartkondom.

Lovar att dom var bra gjorda av dom som gjort dom från början. sen kom Toum och bitchade till sig allt i strlek xxxxxs, efter det tvingade toum klädmakarna till att massera hans fötter.

skidorna i grab paketet får ju självaste nichole richi att verka tjock, nyhet är dock att du med dina AR6or kan ställa upp i vasaloppet,

annars är väll själva grabarna okej, men toum, nej jag tycker vi votekickar han för att sedan bjuda in han igen för att sedan kunna kicka igen, avsluts presenter planeras, då han lär va less på bagetter föreslår jag tunnbröd lr alternativ scones, annars e väll toum duktig och trevlig, han gör verkligen så mkt för spelet

enligt dom är det dom officiella grabarna också. inget ska fixas mer, Utgår ifrån att de e sant då dom sa de via msn..

har ingen prinscreen sittter på sjukt segt internet nu så om ja ska lägga in bilderna på tinypic så tar de en halvtimme att ladda sidan, ska se om ja orkar sedan.
EDIT.

Det blir ju bara mer hillarious att tshirten e typ vågig i ärmarna, dvs typ 5 minuter på att göra dom men typ 562 år att göra banorna, för dom måste man lägga ner hundra år på för de ska bli skit bra (vilket är bra tänkt av dom) men lägg ner lite tid på paint jobbet doooee

nu e de ju så att man inte har haft nät på 4 veckor pga semester. kan nån uppdatera mig lite? :P har jibbin + kommit? isf finns d till mac? har jon olsson gjort en kangoroo 1800? ja vet inte så skriv så grymt mkt ni kan ,
TPF

ofc-my-horse sa:
nu e de ju så att man inte har haft nät på 4 veckor pga semester. kan nån uppdatera mig lite? :P har jibbin + kommit? isf finns d till mac? har jon olsson gjort en kangoroo 1800? ja vet inte så skriv så grymt mkt ni kan ,
TPF
jibbin+ har inte kommit men candide banan har kommit

ja, de finns till mac ifall du har windows instalerat på din mac
och ingen kangeroo 1800 har gjorts i verkligheten.

Tillbaka
Topp