Jibberish / Jibbing Inlägg

marer sa:
nu ska vi inte vara sånna :P
klart han kan få till amped grafik ensam i ett garasch -shchs (<-fuck) på en windows 95 eller vad han nu har köpt för intäkterna på det tidigare gratisa skidspelt.

någon som vill lana på MC-röj?
hade gärna gjort det, men tyvärr är det för krävande för min dator :/

förstår inte hur man gör nosegrab, tail och de grabbarna...kan bara göra seafty, phil, mute, uncross mute

hjälp

dubbel knappar. typ x+c gå in på options i huvud menyn sen controls och ändra.

någon som vet hur man kan tanka hem deras nya patch asså inte gaphopp utan det som finns högst upp på deras sida 404 full heter det!
o någon som vet hur man kan få nya skidor eller är dom nya skidorna i 404 patchen ?

nya betabanor gjorda av invaderman finns nu att ladda ner..

1173923482DavesJibberishlvl.JPG

railjam: http://www.sharebigfile.com/file/112564/Rail-Jam-Extended-b3d.html

annan betabana: http://www.sharebigfile.com/file/112010/-s-Level-b3d.html

annan betabana 3: http://www.sharebigfile.com/file/112011/-s-Level-2-b3d.html

tryck in numrena i rutan och submit för att ladda ner .b3d filen, vänta 30sekunder och tryck sedan på "download"

lägg filen i: jibberishdeluxe/custom_levels/level_data

Senast ändrad:
samma gubbe som har gjort grabarna har tydligen börjat på JOI hoppet :P

uppdaterar när den nya banan släpps..

om någon har problam med att få de nya grabarna att fungera så säg till :D

du får ner en fil som du bara lägger där det ligger massa filer redan, typ :P

spara grejen innan med samma namn i en annan map om du vill ha kvar orginalgrabsen till sedan

edit: känns som jag fick till lättförståligt där

Senast ändrad:
för mig fungerade det inte på jibberish deluxe men jag hade kvar de gamla o prova där o de funkade fint, fyfan vilka fläskiga sw cork man kan göra med dubble plaken

Niklas_Borg sa:
Förklara bättre marer..förstår inte...och va e de för bana du spelar på bilderna?
lägg filen du tankat ner som heter cross_in6.b3d i jibberish delux mappen bara. du ska INTE lägga den i nån speciel mapp som character eller liknande..

ett råd är att du sparar den gammla cross_in6.b3d i en ny mapp som du gör.. så att du kan byta tillbaka sen om du vill ha orginalgrabarna.

banan har inte släppts än

marer sa:
Niklas_Borg sa:
Förklara bättre marer..förstår inte...och va e de för bana du spelar på bilderna?
lägg filen du tankat ner som heter cross_in6.b3d i jibberish delux mappen bara. du ska INTE lägga den i nån speciel mapp som character eller liknande..

ett råd är att du sparar den gammla cross_in6.b3d i en ny mapp som du gör.. så att du kan byta tillbaka sen om du vill ha orginalgrabarna.

ja gör som du säger å endå så blir de bara dom gammla grabarna:S

kan de bero på att filerna heter likadant??

P.S. ja e inte datanörd så de e nog därför ja inte fattar:P

marer sa:
Niklas_Borg sa:

ja gör som du säger å endå så blir de bara dom gammla grabarna:S

kan de bero på att filerna heter likadant??

P.S. ja e inte datanörd så de e nog därför ja inte fattar:P

Är det bara för mig kläderna blir fuckade när man kör dom nya grabsen? alltså att man inte kan ha mönster, det blir bara helfärgat...

Deespin sa:
du måste ju ersätta den gamla antar jag..^
ja gör ju de..

eller va menar du?? ja flyttar den gammla cross_in6.b3d filen till en ny mapp på skrivbordet å lägger in den nya i jibberish deluxe beta mappen,, å endå finns bara dom gammla grabarna kvar.

gör ja fel eller?

DE VA inge... dom fanns ju där hela tiden:P

ja trodde att man skulle ändra på "main menu" men nosemute e istället för mute, å truckdriver istället för nose, å "plake" isället för critical.

mitt jibberish vill inte funka nu när jag har lagt in de nya grabsen... den låser sig vid character :S nån som vet felet? har jibberish deluxe beta

true sa:
mitt jibberish vill inte funka nu när jag har lagt in de nya grabsen... den låser sig vid character :S nån som vet felet? har jibberish deluxe beta
Testa att tanka om filen, och spara den i jibberishdeluxemappen (om du har deluxe). sen den gamla "cross_in6.b3d" filen, sparar du i en map som du kan göra. Du kan bara ha en "cross_in6.b3d" fil i mappen. Ska funka då.

Tillbaka
Topp