Jibberish / Jibbing Inlägg

v-larsson sa:
hur gör jag om filen från html fil till b3b fil? för jag får det som en html fil när jag sparar mål som från sidan. men då får jag hem det i en html fil.
när du trycker på spara mål som så kommer det upp en ruta där du kan skriva in vad filen ska heta m.m.
i den understa rutan står det vilket filformat filen ska sparas i, för dej står det antagligen html document eller nå¨t där.
ändra det till b3d eller "alla filer".
i rutan ovanför skriver man filnamnet.
skriv då blablabla.b3d

det står fortfarande cross_in6.b3b did not load. och jag har gjort exakt som ni sa. jag har fått den till b3b fil mend et funkar liksom ändå inte.

Senast ändrad:
v-larsson sa:
det står fortfarande cross_in6.b3b did not load. och jag har gjort exakt som ni sa. jag har fått den till b3b fil mend et funkar liksom ändå inte.
vart har du lagt den filen då?

2 grejjer!!

1. kolla så att filen ligger direkt i jibberish mappen.. alltså ingen undermapp eller nå sånt.

2. döp om hela filen till cross_in6.b3b

mm det är exakt så jag gör. jag har kollat igenom alla mappar inne i jibberish också men det finns ingen där och jag har lagt den direkt i jibbrishmappen.

artisty sa:
de va idag han skulle göra klart retextureringen (wtf:S stavining?) på north camp va?
tror han har skrivit de på jibbingame
han sa till mig att han har gjort klart det nu ;)

bara vänta på att toum ska spela sönder banorna för sig själv i några månader så kommer det nog ut snart..

fransmän asså... sluta käka baguetter o köpa baskrar så kanske skiten blir klar.

V¦N¢ Jetaime Bb cork 7 octograb säger:
wouhou north camp finished
Marcus säger:
marvelous! you think jibbin+ will come out tonight?
hum nope but soonn really soon this week
i have to retouch the grab
Marcus + freeride tänker:
well thats sucks

marer sa:
Marcus säger:
well thats sucks
du läser sittuationer så bra marcus!

Kan inte nån hacka baguettens dator och gräva ut skitspelet!? seeeewwwga jaevlaaar.. :(

jeppenator sa:
haha bra marer! sjysst me lite inside info:)

cleant å ha snackat in sig me han som gjort jibberish.. haha:D
han som gjort en bana på jibberish, han har inte gjrt hela spelet. tror jag,,? han har iaf toum på msn och han har ja chattat med! han trodde jag var retard.

marer sa:
Marcus säger:
well thats sucks
om ja har fattat de här rätt så ska han fixa till nån grab eller nått sånt..

heyyy yoo itss me vince the maker of the grab and north camp for jibbin+ so here some update:

- yersterday i past the entire day retexturing the north camppp so yeah north camp andd the work is almost over...

- Guy got some probleme with the recompilation of the game so he have do re do it...

-the game will be outt really soon so please be patient and for the guy who are always blaming please shuTTT the *** offf your are frustrating me everytime i see your comm ... im like what the f*** i dont want to make a game for guy like you... and for all they other who are suporthing usee i want to say thank you !!

oh and im not supose to say that but i am making an new level that is like 50-60% finish and seriously i will be fu***** amazinnggg so i can say more... but we will post picc soon

peace everyone

vincceee
(sorry for my bad english i am french canadien...)

Shiiiiit :) Den där killen verkar ha ett ganska fett temperament. (läs texten med en fransk accent)

hoppas de kommer i helgen ja skrev te toum på jibbingame.com att ja hoppades att de kom ut den hätr veckan då skrev han:jag hoppas de me

Senast ändrad:
patriknorling sa:
vadå för mapp? och ska man bara dra kläderna till den mappen som du snackar om?
först kopierar du kläderna från hemsidan, senn går du in på jibberish mappen-character senn klistrar du kläderna där och tar bort dem gamla. Glöm inte att döpa om namnen på dem nya kläderna:

down jacket.jpg

camo jacket.png

pants tex.jpg

Simon_Ahlen sa:
hoppas de kommer i helgen ja skrev te toum på jibbingame.com att ja hoppades att de kom ut den hätr veckan då skrev han:jag hoppas de me
fan vad coolt att han berättade hemligheten att han hoppas att det ska komma ut snart till dej. jag är sjukt avundsjuk på dej. och jag hade absolut inte kunnat lista ut med röven att han vill att dte ska komma ut.

Jag tror inte att jibbin+ finns ens.. Det är ett elakt och osmakligt skämt från toooum!

v-larsson sa:
Simon_Ahlen sa:
fan vad coolt att han berättade hemligheten att han hoppas att det ska komma ut snart till dej. jag är sjukt avundsjuk på dej. och jag hade absolut inte kunnat lista ut med röven att han vill att dte ska komma ut.
vilken grinig atityd larsson. sitter du på en kaktus kanske?

v-larsson sa:
Simon_Ahlen sa:
härligt attityd v-larsson.Du e nog coolast på freeride de tycker i alla fall jag.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp