Jibberish / Jibbing Inlägg

Simon_Ahlen sa:
v-larsson sa:
Simon_Ahlen sa:
hoppas de kommer i helgen ja skrev te toum på jibbingame.com att ja hoppades att de kom ut den hätr veckan då skrev han:jag hoppas de me
fan vad coolt att han berättade hemligheten att han hoppas att det ska komma ut snart till dej. jag är sjukt avundsjuk på dej. och jag hade absolut inte kunnat lista ut med röven att han vill att dte ska komma ut.
härligt attityd v-larsson.Du e nog coolast på freeride de tycker i alla fall jag.
Jag är ganska cool men jag är nog inte coolast på freeride kanske.
för att svara på frågan kring min attityd kan jag väl tala om att jag vanligtvis är en ganska lugn och sansad kille som tycker om långa strandpromenader och mysiga kvällar framfrö tv:n (0704621740). men när du skriver och berättar att coolingen toum har berättat just för DIG att han hoppas spelet kommer ut snart som en 6 åring som visar fröken sin fina tekning kan jag bli lite smågrinig. tack så mkt för mej!

Vill inte vara en party pooper, men frågan är ju hur jävla skitbra jibbin+ kommer att vara? På bilderna och filmerna tycker jag de ser ut ungefär som de gamla, pyttelite bättre grafik kanske. HAR JAG FEL?

Hjalle_S sa:
Vill inte vara en party pooper, men frågan är ju hur jävla skitbra jibbin+ kommer att vara? På bilderna och filmerna tycker jag de ser ut ungefär som de gamla, pyttelite bättre grafik kanske. HAR JAG FEL?
de är samma spel fast nya banor (mycket bättre gjorda) och nya grabar (åxå bättre gjorda tror jag) lite ändringar med namn, balans och poäng

Senast ändrad:
artisty sa:
Hjalle_S sa:
de är samma spel fast nya banor (mycket bättre gjorda) och nya grabar (åxå bättre gjorda tror jag) lite ändringar med namn, balans och poäng
true, grafiken är den samma

t-shirt
screenshot040re8.png

screenshot035bx0.png

and mössa,

Senast ändrad:
ladda ner talltee,bandana gubben här! UPPDATERAD

okej, detta är en liten testversion gjord av mig i 3dsmax. fortfarande lite buggig men det kommer förmodligen en uppgradering snart :P

inställningar som måste göras:
1.välj en skidåkare med ofärgad lins (kommer bli rosa i spelet)
2. måste använda puffyjacket, (kommer bli svart i spelet) färgen ni väljer på puffyjacketen kommer att bli färgen på bandanan och tishirten som sticker ut i spelet.
3. använd mössan med skärm och öronlappar, eller mössan med öronlappar, för att få custom mössa i spelet.
4. välj de vanliga byxorna (ej camo)

önskas andra färger på jackan får ni vända er till mig, eftersom detta bara är beta version än så länge.

/marer eder datanörd och miniräkshäker

UPPDATE
mycket smudare bandana och uthängande t-shirt, inga bugs! följ fortfarande instruktionerna ovan
download --> http://www.mediafire.com/?2sencmxdhtw

Senast ändrad:
har löst bandana buggen nu btw.. nu är den skitsmuud!

har listat ut hur jag ska fixa tishirten bättre med, hang on

Snödjup

Tillbaka
Topp