Jibberish / Jibbing Inlägg

Varför funkar inte candide banan för mej?

Har lagt den i levels->level data.
Exakt som jag gjort med alla andra banor, men när jag ska spela står det att banan inte kan laddas. "Custom level did not load."

Vad är felet :'(

hejsan, vilket paket av marer tycker ni e snyggast, bäst? menar grabarna!
skulle va juste om ni länkade så ja bara kan klicka o tanka;D

J-rockner sa:
candide var ju helt sjukt bra, bäst att du får i gång det annars missar du verkligen nåt!
Säg inte så jag blir deppig :'(
När men är det någon som har nån aning om vad felet kan vara? Det har funkat finfint med alla andra banor att göra på det sättet.

Japaner sa:

Exakt som jag gjort med alla andra banor, men när jag ska spela står det att banan inte kan laddas. "Custom level did not load."

gi in där du lagt den och dubbelklicka på den sen installer

v-larsson sa:
Japaner sa:

annars kan du ju pröva o gå in när spelet starta o gå in o o gå ett varv runt custom levlarna så du komemr te candid banan annars funkar de inte

Japaner sa:

Du ska packa upp banan direkt i Jibberishmappen!

true sa:
Japaner sa:

Du ska packa upp banan direkt i Jibberishmappen!
Banan är ju inte ihoppackad så då finns det ju inget att packa upp :S

Simon_Ahlen sa:
v-larsson sa:
Japaner sa:

annars kan du ju pröva o gå in när spelet starta o gå in o o gå ett varv runt custom levlarna så du komemr te candid banan annars funkar de inte
Har provat detta oxå. Gått runt ett varv bland alla levlar. provat att köra olika levlar före osv. hjälp:|

Japaner sa:

när du laddar ner den är den ju en .exe-fil eller hur? dubbelklicka på exe filen så att du får upp en installationsguide typ sen trycker du på installer. och den ska vara i vanliga jibberishmappen inte levelmappen

alltså det här med candide banan, ännu en problem:
laddar hem banan, den är i exe fil, klickar på den, och listan med att man får välja program att öppna den med kommer upp, hur sjöen ska man lösa det? någon instalations guide syns inte till utan en lista med vilket program jag vill öppna den med.

kan inte nån zipa allt i en fil så man kan ladda ner den och zippa upp allt o lägga i main foldermappen?

vore guld värt om nån vill hjälpa mig. vet att jag är för gammal för det men kan inte låta bli.

är det någon som har nåra balla grabar som kan skicka filen lite snabbt på msn eller på nått annat fyndigt sätt så skulle de va schysst:D

Clenny sa:
alltså det här med candide banan, ännu en problem:
laddar hem banan, den är i exe fil, klickar på den, och listan med att man får välja program att öppna den med kommer upp, hur sjöen ska man lösa det? någon instalations guide syns inte till utan en lista med vilket program jag vill öppna den med.

kan inte nån zipa allt i en fil så man kan ladda ner den och zippa upp allt o lägga i main foldermappen?

vore guld värt om nån vill hjälpa mig. vet att jag är för gammal för det men kan inte låta bli.
Japaner sa:
candide_level_patch.exe.renamethis så heter filen. Det betyder att jag ska ta bort "renamethis" va? sen installera?

screenshot062cn3.png

hehe

Candide levleln funkar för mej nu. tack så mycket.
Kom på en grej. vore det inte sjuuukt coolt om man kunde lana jibberih eller nåt? så kan man köra feeeta lines och sånt.

hejsan! jag är ute efter feeta banor o undrar om ni kan länka nån som ni gillar har redan candide, har för mej att xgames 07 finns? isånna falll vore livet underbart om ni kunde länka även den;)
hej hopp

klara-kluck sa:
hejsan! jag är ute efter feeta banor o undrar om ni kan länka nån som ni gillar har redan candide, har för mej att xgames 07 finns? isånna falll vore livet underbart om ni kunde länka även den;)
hej hopp
ja xgames 07 finns, gå in på jibbingame.com och gå in på custom levels så finns det typ 20 banor

Snödjup

Tillbaka
Topp