JagGillarSkidor
Aktiv medlem
Jibberish / Jibbing Inlägg
ny bana!! i custom levels på www.jibbingame.com
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vad heter den där grabsidan nu igen"?:Pv-larsson sa:asså grabs sidan funkar verkligen inte för mej. när jag ska dra hem dom så ändrar jag till alla filer och döper dem till .b3d men det funkar ändå inte. vad gör jag fel?
vad heter den där grabsidan nu igen"?:Pv-larsson sa:asså grabs sidan funkar verkligen inte för mej. när jag ska dra hem dom så ändrar jag till alla filer och döper dem till .b3d men det funkar ändå inte. vad gör jag fel?
idag. kanske redan är uppe tillomedThe_teo sa:När är snart? dagar, veckor?
haha, låt mig gissa, ugglygraben? ^^jeppenator sa:Fääättt! men den banan va inte super rolig tyvär..
MARER!! en önskan.. jag har ett grab paket som måste göras
skriv till mig så berättar jag.. jag är kär i en grab!
*arkiv-x musik*The_teo sa:nya northcamp is of the hook!
lägg en absoulut music 42 i F:drive så ska det lösa sig.simon_l sa:Kommer upp nåt jävla "Det finns ingen cd-skiva i F:" eller nåt sånt när man har lirat och går till menyn, efter att jag installerade Les 2 alpes. Nån som vet vad det beror på?
aa typ :P mitt funkar påe vista :DWTX sa:Är det bara för mig som jibberish fuckar sig i vista!?
ja indeed, hitillsartisty sa:fett skön bana north camp!...bästa banan hitills
les 2 alpes lagga som bara den för mej:Pa_sjoblom sa:north camp lagga som bara den för mig
Vad är problemet med att göra ett account då? gör ett och tanka ner skiten och tänk inte mer på det sen.akel-spektakel sa:måste man ha ett acount för att ladda ner spelet för det kommer bara upp för mig create a acount?? om man kan gör påå nått annat sätt för att ladda ner spelet utan att göra ett