Jibberish / Jibbing Inlägg

asså grabs sidan funkar verkligen inte för mej. när jag ska dra hem dom så ändrar jag till alla filer och döper dem till .b3d men det funkar ändå inte. vad gör jag fel?

de kanske trots all kommer ändå jibbin + när dom släppte les 2 alpes!
Får väll hoppas de släpps till höstlovet:P

Fääättt! men den banan va inte super rolig tyvär..

MARER!! en önskan.. jag har ett grab paket som måste göras
skriv till mig så berättar jag.. jag är kär i en grab!

jeppenator sa:
Fääättt! men den banan va inte super rolig tyvär..

MARER!! en önskan.. jag har ett grab paket som måste göras
skriv till mig så berättar jag.. jag är kär i en grab!
haha, låt mig gissa, ugglygraben? ^^

kanske ska skjuta min linerider kariär åt sidan och börja 3d maxa ett tag igen.

Kommer upp nåt jävla "Det finns ingen cd-skiva i F:" eller nåt sånt när man har lirat och går till menyn, efter att jag installerade Les 2 alpes. Nån som vet vad det beror på?

simon_l sa:
Kommer upp nåt jävla "Det finns ingen cd-skiva i F:" eller nåt sånt när man har lirat och går till menyn, efter att jag installerade Les 2 alpes. Nån som vet vad det beror på?
lägg en absoulut music 42 i F:drive så ska det lösa sig.

nemen serri så har du nog instalerat fel. "anulerade" (eller vad fan det står) du leveln direkt till jibberish huvudmappen?

måste man ha ett acount för att ladda ner spelet för det kommer bara upp för mig create a acount?? om man kan gör påå nått annat sätt för att ladda ner spelet utan att göra ett

Någon som kan skicka/länka grabpaketet där det är en grymt fet blunt på uncrossed mute platsen ? Det är lite tanner rainville stil på den blunten ..

Jag tror mer att han menade vilken mapp på datorn som ska läggas in i

akel-spektakel sa:
måste man ha ett acount för att ladda ner spelet för det kommer bara upp för mig create a acount?? om man kan gör påå nått annat sätt för att ladda ner spelet utan att göra ett
Vad är problemet med att göra ett account då? gör ett och tanka ner skiten och tänk inte mer på det sen.

Först på sidan 45 btw

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp