Jibberish / Jibbing Inlägg

fan har nån 3d inställning som försvunnit, grafic3d tror jag de heter, fattar inte hur ja ska göra hittar ingenstans att downloada, försvann troligen vid systemåterställning

ingen vidare skillnad, men det visste man innan. Skulle vara riktigt kul om något seriöst spelföretag skulle dra ihop ett gäng skidåkare och göra ett riktigt spel, typ neversoft eller ea på samma sätt som dom gjorde Thps & Skate.tm till typ ps3. Det kan omöjligt bli ett dåligt spel, men jag antar att efterfrågan på det är för liten för att produceras.

RHillblom sa:
ingen vidare skillnad, men det visste man innan. Skulle vara riktigt kul om något seriöst spelföretag skulle dra ihop ett gäng skidåkare och göra ett riktigt spel, typ neversoft eller ea på samma sätt som dom gjorde Thps & Skate.tm till typ ps3. Det kan omöjligt bli ett dåligt spel, men jag antar att efterfrågan på det är för liten för att produceras.
Activision har planer på att göra ett läste jag någonstans

RHillblom sa:
de har ja också tänkt på. me typ världens kändaste parker å tävlingar, å så klart jibbers som kollar så att sstilen e cleean!

www.jibberishgame.com funkar inte, nån annan länk som man kan ladda ner jibberish?

enligt säkra källor så kommer en ny update på JOI släppas snart!

källhänvisning: marer
*arkiv-lång, kort, kort, lång theme music

custom1az0.jpg

- Kanske inte precis sådär WOHO! PROFFSGJORDA! med tanke på att jag gjorde dom fort och från små bilder men här har du Niklas_borg.

simpq sa:
nån som kan berätta hur jag får tag på spelet? ingen länk funkar ju :P
gå in på www.jibbingame.com

sen registrerar du dig som medlem på sajten
sen går du in på download eller nått i den stilen i menyn när du loggat in..

så står de typ jibbin+

så spara som eller nått sen är de bara å installera.. hoppas du fattar =)

Tillbaka
Topp