phillyjoseph
Medlem
Jibberish / Jibbing Inlägg
hah .. jibbin+ var ju exakt samma spel fast me annan text typ.
seegt.
seegt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Activision har planer på att göra ett läste jag någonstansRHillblom sa:ingen vidare skillnad, men det visste man innan. Skulle vara riktigt kul om något seriöst spelföretag skulle dra ihop ett gäng skidåkare och göra ett riktigt spel, typ neversoft eller ea på samma sätt som dom gjorde Thps & Skate.tm till typ ps3. Det kan omöjligt bli ett dåligt spel, men jag antar att efterfrågan på det är för liten för att produceras.
de har ja också tänkt på. me typ världens kändaste parker å tävlingar, å så klart jibbers som kollar så att sstilen e cleean!RHillblom sa:ingen vidare skillnad, men det visste man innan. Skulle vara riktigt kul om något seriöst spelföretag skulle dra ihop ett gäng skidåkare och göra ett riktigt spel, typ neversoft eller ea på samma sätt som dom gjorde Thps & Skate.tm till typ ps3. Det kan omöjligt bli ett dåligt spel, men jag antar att efterfrågan på det är för liten för att produceras.
det funkar perfa för mig i vista :DWTX sa:Nej ingen större skillnad... o det fuckar sig fortfarnde för mig i vista..
www.jibbingame.comAlexanderJohansson sa:www.jibberishgame.com funkar inte, nån annan länk som man kan ladda ner jibberish?
" Sorry, you must be logged to download this file... " Måste man vara medlem för att ladda ner spelet?glindstrom sa:www.jibbingame.comAlexanderJohansson sa:www.jibberishgame.com funkar inte, nån annan länk som man kan ladda ner jibberish?
JaAlexanderJohansson sa:" Sorry, you must be logged to download this file... " Måste man vara medlem för att ladda ner spelet?glindstrom sa:www.jibbingame.comAlexanderJohansson sa:www.jibberishgame.com funkar inte, nån annan länk som man kan ladda ner jibberish?
bara bli medlemSMagnusson sa:JaAlexanderJohansson sa:" Sorry, you must be logged to download this file... " Måste man vara medlem för att ladda nerglindstrom sa:www.jibbingame.com
spelet?
Okej.ofc-my-horse sa:bara bli medlemSMagnusson sa:JaAlexanderJohansson sa:" Sorry, you must be logged to download this file... " Måste man vara medlem för att ladda ner
spelet?
gubben va skönt att hörav-larsson sa:för mej funkar det utmräkt i vista
fixade sej. bara tt tanka hem drivrutinerna igen.v-larsson sa:fan. nu har jag samma problem som a_ahlnas grafik grejen försvann troligen vid systemåterställningen
yaay marer gör en JOI bana!!!marer sa:enligt säkra källor så kommer en ny update på JOI släppas snart!
källhänvisning: marer
*arkiv-lång, kort, kort, lång theme music
hehe nä men en fransman har gjort. mitt nästa projekt ska isåfall bli bräcke.JagGillarSkidor sa:yaay marer gör en JOI bana!!!marer sa:enligt säkra källor så kommer en ny update på JOI släppas snart!
, Fan va chill. gör bräcke.marer sa:hehe nä men en fransman har gjort. mitt nästa projekt ska isåfall bli bräcke.JagGillarSkidor sa:yaay marer gör en JOI bana!!!marer sa:enligt säkra källor så kommer en ny update på JOI släppas snart!
nog kanske lite liten bild /:Niklas_Borg sa:Kan någon fixa armada ar6 176 cm.. jag misslyckas varje gång.
Dom här..
http://www.blue-tomato.at/medias/0ofwuebpVQGVEBWgen8Aie-30.image.jpg
gå in på www.jibbingame.comsimpq sa:nån som kan berätta hur jag får tag på spelet? ingen länk funkar ju :P