jeppenator
Aktiv medlem
Jibberish / Jibbing Inlägg
vart hittar man steeze paketet? har bara något tråkigt grab paket och vill updatera lite, men hittar inte? hjälp av någon vänlig själ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
man åker rakt framför en rail,håller ner mellenslag och sen gör du en 90. Så enkelt är detabbelabbe sa:Är det nån som vet hur man railar på spelet?
Kan bara hoppa och det blir lite tråkigt.
nej du trycker in wLittle_Shredder sa:man åker rakt framför en rail,håller ner mellenslag och sen gör du en 90. Så enkelt är detabbelabbe sa:Är det nån som vet hur man railar på spelet?
Du bara packar upp de och sen lägger du "cross_in6.b3d" filen i jibbin+ main mappen!got2b sa:har laddat ner steeze 3.0.rar nu.
men hur får jag in sakerna till spelet??
oj! glömde detRylander sa:nej du trycker in wLittle_Shredder sa:man åker rakt framför en rail,håller ner mellenslag och sen gör du en 90. Så enkelt är detabbelabbe sa:Är det nån som vet hur man railar på spelet?
Du måste använda Crossover eller bootcamp för att lira jiberish på en mac.eNilsson sa:Jag har tryckt på download länken och har laddat ner själva spelet men sen kommer det bara upp en massa text? Vad ska jag göra?(använder mac)
jappMangeeeee sa:Lägg cross_in6.b3d filen i jibbin mappen?
nappkumlinan sa:jappMangeeeee sa:Lägg cross_in6.b3d filen i jibbin mappen?
Du måste ha WinRAR -> http://www.rarlab.com/download.htm för att kunna packa up .rar filer =) hoppas det hjälperRassmus sa:nappkumlinan sa:jappMangeeeee sa:Lägg cross_in6.b3d filen i jibbin mappen?
Problemet är bara att när laddar ner steeze pack 3.0 så är filen man får är ingen cross_in6.b3d fil utan en fil som heter steeze pack 3.0. HJÄLP!!
Ja e jävligt dålig på att förklara ja vet.....
HUR PACKAR MAN UPP EN FIL??
finns instruktioner i mappen du laddade ner...ohshit sa:vet någon hur man gör för att använda grejerna man har laddat ner??
min fil heter steeze 3.0 och jag har winrar hur????JFundin sa:Du måste ha WinRAR -> http://www.rarlab.com/download.htm för att kunna packa up .rar filer =) hoppas det hjälperRassmus sa:nappkumlinan sa:
Problemet är bara att när laddar ner steeze pack 3.0 så är filen man får är ingen cross_in6.b3d fil utan en fil som heter steeze pack 3.0. HJÄLP!!
Ja e jävligt dålig på att förklara ja vet.....
HUR PACKAR MAN UPP EN FIL??![]()
man flyger ju inte längre för att hålla in högre shift?MedlemJapaner sa:pallar inte läsa igenom allt så jag vet inte om detta redan är sagt, det finns säkert många som redan vet det men för er som INTE vet det skriver jag det. Ni behöver inte skriva att ni redan kan det för ni e inte coolare för det.
Men iallafall, jag skall komma till saken. Om man håller nere den högra shift knappen så får man fulla speed direkt och om du kör på en lång kick och håller inne högra shiftknappen kommer du inte tappa farten, men det coolaste av allt: Om du håller inne höger shift i luften ökar farten och man kan flyga hur länge som helst, man flyger lätt igenom hela banan på ett hopp, skönaste e o göra d i pipen;P
peace
nåb, man klickar på WLittle_Shredder sa:man åker rakt framför en rail,håller ner mellenslag och sen gör du en 90. Så enkelt är detabbelabbe sa:Är det nån som vet hur man railar på spelet?