Jibberish / Jibbing Inlägg

vart hittar man steeze paketet? har bara något tråkigt grab paket och vill updatera lite, men hittar inte? hjälp av någon vänlig själ?

nån som ids hjälpa mig att fixa lite clothes? försökte fixa account på ngn hemsida men funka inte det står att jaghar redan ett account men kommer inte ihåg vad jag heter och har kollat mailen.... hjälp skriv i GB eller william-sunderbyn@hotmail.com

Jag har tryckt på download länken och har laddat ner själva spelet men sen kommer det bara upp en massa text? Vad ska jag göra?(använder mac)

när man laddat ner ett steeze pack hur aktiverar man det liksom ´vart lägger man det för det ska funka när man spelar har tröttnat på grabsen och banorna och sådant som är orginalet:P
Vore tacksam för hjälp

Rassmus sa:
kumlinan sa:
Mangeeeee sa:
Lägg cross_in6.b3d filen i jibbin mappen?
japp
napp

Problemet är bara att när laddar ner steeze pack 3.0 så är filen man får är ingen cross_in6.b3d fil utan en fil som heter steeze pack 3.0. HJÄLP!!

Ja e jävligt dålig på att förklara ja vet.....

HUR PACKAR MAN UPP EN FIL??
Du måste ha WinRAR -> http://www.rarlab.com/download.htm för att kunna packa up .rar filer =) hoppas det hjälper ;)

jag har lagt in cross_in6.b3d filen(steezepack),men hur använder man det?

har precis börjat modda spelet så är noob :P

Senast ändrad:
Grindmetal.wav error blir det för mig, någon som vet hur man löser det?! :D

hjälp mig!! jag har laddat ner lite nya maps och skidor och lagt in dom i rätt mapp men när jag startar jibbin så kommer bara nån jävla ruta upp när spelet laddas!!

de står såhär i rutan ''siks\ski.3ds'' vafan är de som händer!?

någon som vet om man kan skaffa ett snowboard grabpack? skulle ändå vara lite små roligt att prova, det finns ett skoter grabpack så man åker med skoter så tänkte att det kanske finns till snowboard då?

kan nån säga hur man får in nya banor i spelet ? har redan laddat hem xgames 2007 banan och kopierat det också. vad gör jag sen ? det står att man ska copa de till nån folder ? HJÄLP :D:D:D

JFundin sa:
Rassmus sa:
kumlinan sa:
napp

Problemet är bara att när laddar ner steeze pack 3.0 så är filen man får är ingen cross_in6.b3d fil utan en fil som heter steeze pack 3.0. HJÄLP!!

Ja e jävligt dålig på att förklara ja vet.....

HUR PACKAR MAN UPP EN FIL??
Du måste ha WinRAR -> http://www.rarlab.com/download.htm för att kunna packa up .rar filer =) hoppas det hjälper ;)
min fil heter steeze 3.0 och jag har winrar hur????

MedlemJapaner sa:
pallar inte läsa igenom allt så jag vet inte om detta redan är sagt, det finns säkert många som redan vet det men för er som INTE vet det skriver jag det. Ni behöver inte skriva att ni redan kan det för ni e inte coolare för det.
Men iallafall, jag skall komma till saken. Om man håller nere den högra shift knappen så får man fulla speed direkt och om du kör på en lång kick och håller inne högra shiftknappen kommer du inte tappa farten, men det coolaste av allt: Om du håller inne höger shift i luften ökar farten och man kan flyga hur länge som helst, man flyger lätt igenom hela banan på ett hopp, skönaste e o göra d i pipen;P

peace
man flyger ju inte längre för att hålla in högre shift?

hahaha jaa jag tror jag erkänner mig som en av dom största nördarna på det här spelet, så är det nånting ni undrar över när det gäller grabpacks,levels,kläder lite styling av spelet etc, så skriv gärna i min gästbok så ska jag nog kunna hjälpa er.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp