KHE-tävlingar, vad har hänt?

Leder

Medlem
Vart har diskussionerna ang. KHE och alla des tävlingar tagit vägen, är den angenäma idrotten på fall eller vad händer?

Någon som har information från de senaste stortävlingarna eller rent av bilder från SM, NM eller dyl?

/Leder

Tror att de dog i samband med att folk började ha näsdukar halft urtappade från fickan

Oh, jag tror tyvärr du är inne i fel tidsanda, bäste Leder. Tänk på att många medlemmar inte har kommit upp i den aktningsvärda åldern då de får introduceras i dylika sporter (det är väl ett plus om man är myndig och får inmundiga alkohol i sammanhangen?) samt inte varit med så länge i leken att de har en susning om vad den "ädla" sporten KHE går ut på, (och jag är helt fel person att gå in på detaljer)! Dessutom är det populärt med barnlen-rakat på allehanda ställen, utom den stripiga huvudknoppen, och även om likheterna mellan svettigt skidåkarhår och jibblarskalle (fritt för egna tolkningar, själv är jag ödmjuk och menar bara väl) är slående, så försvinner själva grejen om man inte är lite lagom sunklurvig på, för ändamålet, lämpade ställen.
Närru, jag tror helt enkelt att tiden har sprungit iväg och lämnat plats för diskussioner om huruvida de senaste hängbrallorna passar ihop med den coolaste jackan och googelsen osv...

Som kvinna tar jag iaf plats på åskådarbänk med kameran i högsta hugg och inväntar domarhatt och betygsblock när helst tillfälle att bevittna KHE ges!

Senast ändrad:
KHE? Den lågan hålls fortfarande vid liv och det är många som brinner för sporten. Snart i en mordbrand nära dig.

Men som med så många andra populära och snabbväxande idrotter så blir det en jävla massa internt käbbel och administration. Ett av de stora hindren kom i samband med att Sveriges Olympiska kommitté visade intresse för att lobba in KHE i det olympiska programmet, självklart vart det problem då många viktiga dokument helt enkelt förtärts av lågor. Såsom exempelvis sportens ursprungliga stadgar samt resultatlistorna från de fyra första årens världscuper.

Sen så svänger det ju i KH-modet i detta postmoderna millennie, själva förutsättningen för att bli en framgångsrik utövare av sporten är ju en ganska buskig brasa - något som inte direkt varit på modet i den brasilianska rakningens tidevarv. Men den som lever får se utan tvekan, när vi minst anar det kanske Paris visar att flickorna inte ens ska raka armhålorna längre - och vad resultatet blir för den nobla sporten KHE kan ju vem som helst räkna ut.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp