Oh, jag tror tyvärr du är inne i fel tidsanda, bäste Leder. Tänk på att många medlemmar inte har kommit upp i den aktningsvärda åldern då de får introduceras i dylika sporter (det är väl ett plus om man är myndig och får inmundiga alkohol i sammanhangen?) samt inte varit med så länge i leken att de har en susning om vad den "ädla" sporten KHE går ut på, (och jag är helt fel person att gå in på detaljer)! Dessutom är det populärt med barnlen-rakat på allehanda ställen, utom den stripiga huvudknoppen, och även om likheterna mellan svettigt skidåkarhår och jibblarskalle (fritt för egna tolkningar, själv är jag ödmjuk och menar bara väl) är slående, så försvinner själva grejen om man inte är lite lagom sunklurvig på, för ändamålet, lämpade ställen.
Närru, jag tror helt enkelt att tiden har sprungit iväg och lämnat plats för diskussioner om huruvida de senaste hängbrallorna passar ihop med den coolaste jackan och googelsen osv...
Som kvinna tar jag iaf plats på åskådarbänk med kameran i högsta hugg och inväntar domarhatt och betygsblock när helst tillfälle att bevittna KHE ges!