Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Storlekens ända betydelse är hur länge resp lite du kan filma/fotaJohanSundstrom sa:funkar Kingston Secure Digital 32GB SDHC som minneskort?
skillanden är skit stor tycker jag... Hero 2 är mkt mer detaljrik, mer färger, större lins tror jag också väldigt mycket mer inställningar också. man kan numera zooma (typ) med 2:an jag tycker även de har gjort den enklare, med inställningar m.m. filmade lite med min och sen tog platsen i minneskortet slut och vi filmade med min kompis Hero (1) och sedan när jag skulle kolla på filmerna var det stor skillnad. (tycker jag)JohanSundstrom sa:Vet någon om skillnaden är stor i bildkvalité mellan GoPro hd hero 2 och GoPro hd helmethero
Har aldrig upplevt det på gopron men hände på min gamla hjälmkamera, kanske är det samma fel!NKoller sa:Ibland blir bilden på min gopro lila..har någon koll på varför detta inträffar och om man kan åtgärda de redan inspelade filmerna?
Det viktigaste är att fästplattan med klister sitter där hjälmen har precis samma böjning som fästplattan, så att allt klister får verka mot hjälmen.Chokladgris sa:Är Jävligt besviken på Kameran faktiskt. Visst, kvaliten och allt vad fan det är är skitbra men kameran lossnar från huvudet bara du nuddar den. Första åket ner för backen fixar jag till hjälmen lite och råkar slå av kameran. Andra dagen hände samma sak osv. Dessutom får man vara jävligt förskitigt med bygeln i liften!
Och ja. jag har satt fast fästena som det stod i instruktionsboken att man skulle göra.
Alla hus är samma, det följer dock med en "backdoor" som inte är helt tät för bättre ljud upptagninggurra1234 sa:Tja har också tänkt att köpa en gopro att ha till skidor osv. Men är alla hus som det kallas( Allså det som kamran är instängt i är vatten tätta.... och kan man använda motorsport till att också ha på hjälmen allså med fästen
tack så mycketGBolland sa:http://www.webhallen.com/hardvara/110465-sandisk_secure_digital_extreme_hd_video_16gbjjbertilsson sa:tjajag vet att det finns hur många som har frågat detta och fått svar i forumet och i denna tråd men jag undrar om det är nån som vet ett bra 16gb minneskort till gopro? som är billigt. (jag är inte så insatt i kamera världen så förstår inte så jätte mycket av allt kamera snack så det skulle vara snällt om nån bara kunde länka nått)
Där har du ett grymt minneskort för inte allt så mycket pengar![]()
Precis lyssna på han.xx420SN1P3RB0NGxx sa:GoPro är skit
Mpeg.2 använde jag i sony vegas 10. Prova det!Chokladgris sa:Vilket filformat ska jag använda när jag renderar filer i SONY VEGAS PRO 10?
Har testat vanlig .AVI och .wmv och tycker att det blir en väldig försämrad kvalitét än vad det är om man bara spelar ett orenderat klipp.
Jag gjorde det, men sandisk-kort krånglar inte. It just don't happen. (Dessutom fungerar kortet utmärkt i alla mina andra enheter som tar SD-kort.)Goepro sa:Kolla på deras hemsida! Har också upplevt de o de ska beror på minneskorten.. Har för övrigt en gopro2 till salu billigt!
Gör så att du formaterar kortet, kör en ny firmware update och ladda kameran så han blir gladVattendroppe sa:Jag gjorde det, men sandisk-kort krånglar inte. It just don't happen. (Dessutom fungerar kortet utmärkt i alla mina andra enheter som tar SD-kort.)
Det stog iofs att man kunde formatera kortet via kameran, är nog värt att testa i alla fall.
Får testa det!Jakobd sa:Gör så att du formaterar kortet, kör en ny firmware update och ladda kameran så han blir glad
Sen bör du undvika att ta minneskortet till andra kameror eller formatera det med annat än Gopron, vissa kameror & minneskort (även sandisk) kan vara känsliga för det nämligen. Lycka till!