Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
någon som vet vilken hemsida det är där man kan bli medlem i deras b skate-team och få köpa deras egna brädor skitbilligt?

Officiella OT-Tråden!
sån är min svenskalärare, hon favoriserar fan vissa
så fort jag lämmnar in en uppgift tillsammans med någon som har bra betyg så får jag vg, men om jag gör ett arbete ensam som är ännu bättre så får jag bara g-

Officiella OT-Tråden!
men snart så har dom satt betygen och då tänker jag fan säga vad jag tycker om läraren

Officiella OT-Tråden!
Sjuuuukt skön låt (;
(Speciellt Ungen i början) 8år ung tjej rappar ..
http://www.speedyshare.com/226116591.html

Jick Juice - Ingen är bättre än Jonna

"Jonna The Rapper glider in på takten, Jag plockar mina blommor från andras rabatter, Hur känns de att bli battlad av mej, För de första är jag en tjej, För de andra så är ja bara 8 bast, Men ja leker harry potter och flyger på min kvast, Vi kan köra en match och vinnarn bjuder på en GB glass Din mamma är Kass!"

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
VEM FAN ÄR "ROGER" kmr in får 400 besökare på en dag, undrar hur man får bort ett lik ? Skriver korrekt men konstigt vem är han :O?

Officiella OT-Tråden!
nån som vet vad tråden där de stod om en bräda som va en blandning mellan snowboard och långboard heter? måste kolla

Officiella OT-Tråden!
desiree sa:
De går på samma skola som mig:P

Dock så tycker jag att artikeln känns väldigt kryddad. Vi satt och diskuterade undersökningen igår och det känns inte som en jätteseriös undersökning då man endast använder två uppsatser, för att få det hela rättvist måste man undersöka det hela i mycket större grad. Alltså att man lär betygsätta många fler uppsatser. Dessutom spelar det in om läraren är ny (Brukar då sätta högre betyg), att skolorna sätter lägre betyg för att inte framstå som att de sätter för höga betyg och hur målen för uppgiften är satta.

Tillbaka
Topp