Mangeeeee
Ny medlem
Officiella OT-Tråden!
håller med :sekdahl sa:sämst jävla skit att dela upp forumen!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller med :sekdahl sa:sämst jävla skit att dela upp forumen!
hahahha:DStuddsmatte sa:från tidigare idag.
hahahahaha
MIIILAAAAN! MIILAAN! MIILAN MIILAN MIILAN!! MIILAAAAN!erchen sa:hata milan !
ORD FOR REAL! jag hatar fotboll! sjukt störande sport, allting som har med fotboll att göra är så sjukt nötigt!!!1aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!still-millionaire sa:palla fotboll, jag verkligen hatar den sporten! Speciellt sånna idioter som sitter i skolan o snackar spelare, tips, o allt skit, ooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOHATA!
Bad Santa är nog helt rätt såhär vid juletider.Ohm1e sa:tips på film man kan "köpa" någon ??
vadå, det är ju bättre än att sitta inne och dega vid datorn?!Sjogras sa:ORD FOR REAL! jag hatar fotboll! sjukt störande sport, allting som har med fotboll att göra är så sjukt nötigt!!!1aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!still-millionaire sa:palla fotboll, jag verkligen hatar den sporten! Speciellt sånna idioter som sitter i skolan o snackar spelare, tips, o allt skit, ooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOHATA!
faktis inte, för på datan kan man hitta intressanta saker. t.ex www.freeride.seredrum sa:vadå, det är ju bättre än att sitta inne och dega vid datorn?!Sjogras sa:ORD FOR REAL! jag hatar fotboll! sjukt störande sport, allting som har med fotboll att göra är så sjukt nötigt!!!1aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!still-millionaire sa:palla fotboll, jag verkligen hatar den sporten! Speciellt sånna idioter som sitter i skolan o snackar spelare, tips, o allt skit, ooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOHATA!
så sant såOhm1e sa:faktis inte, för på datan kan man hitta intressanta saker. t.ex www.freeride.seredrum sa:vadå, det är ju bättre än att sitta inne och dega vid datorn?!Sjogras sa:ORD FOR REAL! jag hatar fotboll! sjukt störande sport, allting som har med fotboll att göra är så sjukt nötigt!!!1aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!
köp skidskolan!!!krrilleeee sa:köp snowroller!
näe, de e de inte...redrum sa:vadå, det är ju bättre än att sitta inne och dega vid datorn?!Sjogras sa:ORD FOR REAL! jag hatar fotboll! sjukt störande sport, allting som har med fotboll att göra är så sjukt nötigt!!!1aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!still-millionaire sa:palla fotboll, jag verkligen hatar den sporten! Speciellt sånna idioter som sitter i skolan o snackar spelare, tips, o allt skit, ooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOHATA!