Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Ja, det blev ju bara konstigt med uppdelningen. Nu blir det ju så att dom så kallade "gubbarna" kommer ha sin del och "snorungarna" sin. Vette fan om det är bra dock.

Officiella OT-Tråden!
Måste säga att jag fick verkligen upp ögonen häromdagen när Olamelin påpekade i chatten hur mkt Johan och Co gör för att Freeride ska vara/bli så bra som möjligt och att vi inte uppskattar deras arbete.

På senaste tiden kan jag hålla med om att vi inte har uppskattat dem så mkt, det har varit mkt tjat om allt dåligt med Freeride. Så jag vill nu därför ge lite creds åt dem. :D

Hurra för Freerides crew :D

Officiella OT-Tråden!
palla fotboll, jag verkligen hatar den sporten! Speciellt sånna idioter som sitter i skolan o snackar spelare, tips, o allt skit, ooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOHATA!

Officiella OT-Tråden!
Jag älskar å snacka fotboll i skolan, å palla att jag fick en varning från det jag skrev innan...

Officiella OT-Tråden!
still-millionaire sa:
palla fotboll, jag verkligen hatar den sporten! Speciellt sånna idioter som sitter i skolan o snackar spelare, tips, o allt skit, ooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOHATA!
ORD FOR REAL! jag hatar fotboll! sjukt störande sport, allting som har med fotboll att göra är så sjukt nötigt!!!1aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!

Officiella OT-Tråden!
5241a9s.jpg

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
still-millionaire sa:
ORD FOR REAL! jag hatar fotboll! sjukt störande sport, allting som har med fotboll att göra är så sjukt nötigt!!!1aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!
vadå, det är ju bättre än att sitta inne och dega vid datorn?!

Officiella OT-Tråden!
redrum sa:
Sjogras sa:
still-millionaire sa:
faktis inte, för på datan kan man hitta intressanta saker. t.ex www.freeride.se

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
redrum sa:
Sjogras sa:
still-millionaire sa:
näe, de e de inte...

Tillbaka
Topp