Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Rastavibrationer sa:
desiree sa:
De går på samma skola som mig:P

Dock så tycker jag att artikeln känns väldigt kryddad. Vi satt och diskuterade undersökningen igår och det känns inte som en jätteseriös undersökning då man endast använder två uppsatser, för att få det hela rättvist måste man undersöka det hela i mycket större grad. Alltså att man lär betygsätta många fler uppsatser. Dessutom spelar det in om läraren är ny (Brukar då sätta högre betyg), att skolorna sätter lägre betyg för att inte framstå som att de sätter för höga betyg och hur målen för uppgiften är satta.
haha, så står det i artikeln "Peter Hasch, ordförande i utbildnings och arbetsmarknadsnämnden i Gävle, tycker att den stora skillnaden i bedömning är beklaglig."

vem vill inte heta det, Peter Hasch?! :D

Officiella OT-Tråden!
thom8 sa:
Rastavibrationer sa:
desiree sa:
De går på samma skola som mig:P

Dock så tycker jag att artikeln känns väldigt kryddad. Vi satt och diskuterade undersökningen igår och det känns inte som en jätteseriös undersökning då man endast använder två uppsatser, för att få det hela rättvist måste man undersöka det hela i mycket större grad. Alltså att man lär betygsätta många fler uppsatser. Dessutom spelar det in om läraren är ny (Brukar då sätta högre betyg), att skolorna sätter lägre betyg för att inte framstå som att de sätter för höga betyg och hur målen för uppgiften är satta.
haha, så står det i artikeln "Peter Hasch, ordförande i utbildnings och arbetsmarknadsnämnden i Gävle, tycker att den stora skillnaden i bedömning är beklaglig."

vem vill inte heta det, Peter Hasch?! :D
Roliga med peter Hasch är att han kör ambulans och är smällfet:P bor där jag bor;P

Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
sämst jävla skit att dela upp forumen!
nja jo lite. även jibbare kan ju va intresserad av mountainbike och sånt.. och jo de e fan ganska dåligt. eftersom ja inte led innan hehe, men vafan man vill väll se alla grejjer. och sånt..

Officiella OT-Tråden!
nån som vet en hemsida där man kan hitta låten genom att skriva in lite av texten?..

Officiella OT-Tråden!
men vafan den går ju typ you got to rock with the rythm lr nå sånt där.. vhip hop as skön inte skrikig lil jon gay musik ..

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
Tillbaka
Topp