jeppenator
Aktiv medlem
Officiella OT-Tråden!
fan va alla är emot mig.. nu ska jag gå å skära mig lite som tröst..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men "svensson, svensson" är ju ändå bättre , höhöJakobJ sa:scrubs är mycke bättre än heroesStepup sa:nej SCRUBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeppenator sa:NEJ DU HAR FEL!! HEROES ÄR BÄST!
<3<3<3<3<3
Rätt men fel med entourage, där får south park ta platsen.H-T sa:heroes och entourage står i en klass för sig. precis där under kommr scrubs vilket man dock tröttnat på eftersom man sett alltför många avsnitt flera gånger.
Du har rätt med boston tea party... Men va fan alla andra serier :S hmmm kvinnliga :SalwaysCrash sa:OC !
eller boston tea party men de kanske inte går under samma kategori,,
sen är ju alltid CSI och de desperata husfruarna bra!
det var as cleantKossan sa:zlatans mål va ganska vackert
ojojoj, vilket samanträffande. Det har nämligen jag också!Hejsna sa:Nu Har Jag Kemi
d kanske vi går i samma klass?Heenke sa:ojojoj, vilket samanträffande. Det har nämligen jag också!Hejsna sa:Nu Har Jag Kemi
ingenting om du åker ditt!! men om du ska beställa över nätet så kaske du åker påå skatt!bodenis sa:ngn som har koll på tullpriser för att köpa hem en ipod touch från usa?
mord minus m, lodrätt 3 bokstäver.Swerin sa:scrubs är mest inriktade mot tjejer!!ahah! och det suuger heezt!!
Yippee Ki-Yay MF
Harry Potter hade rätt! lets offra 600 papercutvänliga sidor av medlidande till potter så han får ännu mer status samt ett ligg med jinny!Lord_Voldemort sa:Lord Voldemort is back.
så jefla semstMickegustafsson sa:nog snackat om serier! Jag tycker Lätt Att" Good life - Kanye West feat T-pain" är så helt sjukt gryymm låt!
scrubs,, simpsons e ju bra med dock lame när alla avsnitt går för 88onde gången på reprisJakobJ sa:scrubs är mycke bättre än heroesStepup sa:nej SCRUBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeppenator sa:NEJ DU HAR FEL!! HEROES ÄR BÄST!
<3<3<3<3<3
så jefla santa_ahlnas sa:så jefla semstMickegustafsson sa:nog snackat om serier! Jag tycker Lätt Att" Good life - Kanye West feat T-pain" är så helt sjukt gryymm låt!
OMG att jag glömde! så sklart att lad vegas är bästa serien !VEhrling sa:vad kul att ni också sitter inne på fr under skolan det brukar jag också göra!!!!!
ps. KEMI suger get annnnallllll!!!!
Men den bästa tv-serien på tv just nu är helt klart LAS VEGAS!!!
tätt där på kommer CSI och de desperata husfruarna bra![punkt]
vad är detta? heroes är ju absolut bäst just nu!! :OJakobJ sa:scrubs är mycke bättre än heroesStepup sa:nej SCRUBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeppenator sa:NEJ DU HAR FEL!! HEROES ÄR BÄST!
<3<3<3<3<3