Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Deespin sa:
DMFCasper sa:
lassiter sa:
någon som kan förklara det roliga för me don't fatta någonting?
Cops are assholes
Antar att du är en sån där supertuff polishatare. Får jag gissa att ditt hat började när du blev tagen för att du körde trimmad moppe?

Det är klart att det finns dumma poliser, men dom flesta gör bara sitt jobb.
inte är jag nån polishatare e, dom gör ju sitt jobb som sagt. vissa iaf.

de där var bara ett dåligt skämt jag hitta på en sida.

Officiella OT-Tråden!
DMFCasper sa:
Deespin sa:
DMFCasper sa:
Antar att du är en sån där supertuff polishatare. Får jag gissa att ditt hat började när du blev tagen för att du körde trimmad moppe?

Det är klart att det finns dumma poliser, men dom flesta gör bara sitt jobb.
inte är jag nån polishatare e, dom gör ju sitt jobb som sagt. vissa iaf.

de där var bara ett dåligt skämt jag hitta på en sida.
Jahapp okej, trodde att du var en sån som hette "Fuck the cops" på msn. Men så var tydligen inte fallet och då får jag väl be om ursäkt eller något.

Officiella OT-Tråden!
lassiter sa:
Enligt Illustrerad Vetenskaps så motsvarar ögat ca 16000 megapixlar, men jag tror det kan skifta lite från person till person.
Jag ska bygga om mitt öga till en videokamera isf, blir bra kvalla.

Officiella OT-Tråden!
söker en film där det e en snubbe som hoppar å landar switch på en unges huvud.
låg uppe föråret tror ja.
kommer inte i håg va den heter, skulle vara grymt tack sam om nån kan länka till den.
den fans på youtube.

Officiella OT-Tråden!
Snoeret sa:
söker en film där det e en snubbe som hoppar å landar switch på en unges huvud.
låg uppe föråret tror ja.
kommer inte i håg va den heter, skulle vara grymt tack sam om nån kan länka till den.
den fans på youtube.
hära
:)

Officiella OT-Tråden!
Bara för att ha något att hänvisa till när balanselius med flera idiotförklarar mig säger jag här att.

Det jag skrev angående skidlängd i en av dagens trådar för en minut sedan, där jag gick till motangrepp mot balanselius teori endast var ett skämt. Min teori stämmer knappast, utan jag försökte endast skapa lite provokation!

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
MWiklund sa:
om man ställde ett får på ett hustak och sen knuffar man ner den så den landade på en studsmatta skulle den flyga då???

jag bara undrar(6)
vet inte hur det är med riktiga får men min lillasyter går bra.

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
nån som vet om norrköping har öppnat sin backe?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Officiella OT-Tråden!
Manutten sa:
Någon som vet hur kläppens park är för tillfället??? hur mkt har dom fått upp???
dom har röda linen uppe... 4 hopp.. och 4 mindre hopp.. 1 stepup och 5 rails.. typ
fett schöön

sen har dom blåa linen uppe med 3 rails och 3 hopp..

sen öppnar svarta imorrn! så åk dit.. de är grymt

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
Manutten sa:
Någon som vet hur kläppens park är för tillfället??? hur mkt har dom fått upp???
dom har röda linen uppe... 4 hopp.. och 4 mindre hopp.. 1 stepup och 5 rails.. typ
fett schöön

sen har dom blåa linen uppe med 3 rails och 3 hopp..

sen öppnar svarta imorrn! så åk dit.. de är grymt
aboo va nice:D jeppe du förgyllde precis min dag!:P den är slut snart men iaf:D

Snödjup

Tillbaka
Topp