D
Deleted member 57628
Guest
Officiella OT-Tråden!
Buä
Senast redigerad av en moderator:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
busigtartisty sa:
artisty sa:grymma flippar .. men fan , nu börjar det likna freetyle
Snoeret sa:sötisar
bodenis sa:kött fiii fan, jaaa e man som älskar muus hahahahh (kolla på filmen så fattar du vad jag menar)
Mehehehe, kött fiiifaan
Jag är man som eeelskar mus, hehe :P
haha fan va bra:PE-Rocklow sa:
AMEH DURÅ !?
pIsraelsson sa:Jag tycker det inte känns som att jibbing börjar bli som freestyle, så länge dom håller sig till 2flippar så är det lungt, det blir bara roligt att titta på nya dubbelvolter... men om det börjar bli 3flippar så är det typ freestyleartisty sa:grymma flippar .. men fan , nu börjar det likna freetyle
Ni inser inte att om några år kommer jibbingen se ut ännu mer som freestyle, enda skillnaden är att vi tar någon grab och känner till half-pipe även om inte allt för många åker i den.jeppenator sa:jibbing kan aldrig bli freestyle..
hur ofta gör en freestyleåkare sw 720 nosemute? ALDRIG
dubblarna är ju bara en liten del av jibbing, precis som rails(som jag inte sett freestyleåkare köra?) eller Halfpipe(som jag inte sett freestyleåkare köra?)
dubbels är bra för skidåkningen! nytt och roligt att titta på!, bara föratt man gör nya trick så blir det inte en annan sport? fortsätt med dubbels!
hur skulle du få tex. Tom wallisch åknig att likna frestyle :D rails o jibbning ser till att denna sport aldrig skulle vara samma sak som freestyleåking.FelixL sa:Ni inser inte att om några år kommer jibbingen se ut ännu mer som freestyle, enda skillnaden är att vi tar någon grab och känner till half-pipe även om inte allt för många åker i den.jeppenator sa:jibbing kan aldrig bli freestyle..
hur ofta gör en freestyleåkare sw 720 nosemute? ALDRIG
dubblarna är ju bara en liten del av jibbing, precis som rails(som jag inte sett freestyleåkare köra?) eller Halfpipe(som jag inte sett freestyleåkare köra?)
dubbels är bra för skidåkningen! nytt och roligt att titta på!, bara föratt man gör nya trick så blir det inte en annan sport? fortsätt med dubbels!
David Blaine?alwaysCrash sa:langa lite sköna youtube filmer:D
btw, nån som vet va dendär enngelska snubben som trixar me folks hjärnor så han tjänar jättemycket pengar heter? tex han går fram till en tjej o säger att han har vunnit på greyhound trots att hunden som han spelat på kom sist... han är för skön :D filmerna finns på youtube men jag kommer inte ihåg va jag ska söka på![]()
ps. blogen är ett framsteg i freerides utveckling, bäst på länge..