Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!

oooh the hunk is here, oh oh he's living in a wheelchair

coola grabbar dedär, tröttnar aldrig ;)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
vilka här var och kollapå skidskytte vm på badhusparken den 14 feb? när de var prisutdelning? när det var några killar som hoppade studsmatta? bara så alla vet är jag tänkt att skryta å säga attdet var jag som gjorde det. jag var den som vurpade på alla jävla dubblar:( men de va ju tyvär inteså lätta. som simon´s nya dubbel, dj flip och misty 5 to flat.. yeah dude

Officiella OT-Tråden!
Nosskire sa:
Joeloel sa:
henning2 sa:
Burton Jeremy Jones pro model, behöver man speciella bindingar till den eller ?:S
Burton brädor funkar ju bara med burton bindningar, så en burton bindning skulle sitta fint på jeremybrädan
Spelar ju fan ingen roll vilka bindinar du har, alla går! Så köp dem du tycker passar bäst för din stil!
indeed. köp två telemarkklossar och montera i monoski stance!

Officiella OT-Tråden!
hmmm hmmm hmmm! ska du köpesteteles (köpa på grekiska) en burtonbräda så måste du köpa ett par burtonbindningar eller ett par burtonplattor till de andra bindningarna så att de passar med burtons cpade-skruvhål.. de har nämligen inte 4a hål utan 3 eller 2...

Officiella OT-Tråden!
2130420815443c0f0bedc6c.gif

Officiella OT-Tråden!
bilden uppdateras (ska göras det i alla fall! väsjöbacken is the shiet som fortfarande har snö trots vårvädret här i sthlm!

vasjo1.jpg

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
bilden uppdateras (ska göras det i alla fall! väsjöbacken is the shiet som fortfarande har snö trots vårvädret här i sthlm!

vasjo1.jpg

Tillbaka
Topp