Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Tänkte att det är dags att ni får se hur jag ser ut, slänger upp en bild från vår lokala backe när jag chillar lite..

20iffxj.jpg

Officiella OT-Tråden!
alwaysCrash sa:
TheFibretech sa:
Ohm1e sa:
Idag prova ja max nya hamburgare "Hotchipotle" eller nåsånt hette den ( : ,.. lite stark, ganska god,.
En hamburgare me lökringar, bejkon, nån dressing, nån "starkare" sås (: , Hyffsat ,
Betyg: 4/5
Jag kör Big n' Tasty på McDonalds
the Angus bacon & cheese på BK... men båda ni nämner är grymma..
Tycker Big n´ Tasty är alldeles för dräglig. Känns som något man kört i mixer och sedan pressat ihop. Bara rinner äcklig dressing och hamburgekänslan finns verkligen inte där.
Baconbörjare brukar annars vara rätt goda, kan tänka mig att Angus på BK skulle fungera och Hotchipotle verkar ju lite intressant också.

Annars är ju klassiska cheese för 10kr på donken något man alltid kan få ner!

Officiella OT-Tråden!
Sjukt kass låt Simonski, då är ju Gutterballs mycket bättre!
Jag är seriös, lyssna igenom så förstår ni. Den är schöön!

Även The Dubliners/Pouges är ju rätt bra.

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
felix sa:
alwaysCrash sa:
TheFibretech sa:
Jag kör Big n' Tasty på McDonalds
Tycker Big n´ Tasty är alldeles för dräglig. Känns som något man kört i mixer och sedan pressat ihop. Bara rinner äcklig dressing och hamburgekänslan finns verkligen inte där.
Baconbörjare brukar annars vara rätt goda, kan tänka mig att Angus på BK skulle fungera och Hotchipotle verkar ju lite intressant också.

ta bort tomaten från big n tasty, det fungerar bättre då... kanske?

Officiella OT-Tråden!
felix sa:
Sjukt kass låt Simonski, då är ju Gutterballs mycket bättre!
Jag är seriös, lyssna igenom så förstår ni. Den är schöön!

Även The Dubliners/Pouges är ju rätt bra.
de e yu beatet som e skönt i den jag länka ;) :P

kan lägga till denna ;)

sjukt naajs

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
TheFibretech sa:
felix sa:
alwaysCrash sa:

ta bort tomaten från big n tasty, det fungerar bättre då... kanske?
HAHAAA!! angus låter som anus.. och brödet ser ut som 2 stjärthalvor:P

Officiella OT-Tråden!
En i min nya klass har typ ADHD, skit läskigt. jag skämtade med honom att han inte fick vara med i våran grupp på grupparbetet, efter ett tag fick han värsta utbrottet!! Han pajjade 2 stolar, 1 paperskorg och gardinen!!
För övrigt har han brytit ens tå, kastat saxar, rivit söner sin egna jacka, gjort en buckla i ett skåp och pajjat en spegel bara för att han missade basket korgen och alla andra satte den. Läskigt eller?? han går i min klass!! fatta, jag e rädd.

Officiella OT-Tråden!
TheFibretech sa:
En i min nya klass har typ ADHD, skit läskigt. jag skämtade med honom att han inte fick vara med i våran grupp på grupparbetet, efter ett tag fick han värsta utbrottet!! Han pajjade 2 stolar, 1 paperskorg och gardinen!!
För övrigt har han brytit ens tå, kastat saxar, rivit söner sin egna jacka, gjort en buckla i ett skåp och pajjat en spegel bara för att han missade basket korgen och alla andra satte den. Läskigt eller?? han går i min klass!! fatta, jag e rädd.
den här nåra i min klass där har alla ADHD :P

Officiella OT-Tråden!
marcus_t sa:
TheFibretech sa:
den här nåra i min klass där har alla ADHD :P

haha

Officiella OT-Tråden!
Jag vill till södra berget och köra Steepstore session imorgon, det finns ingen vänlig här på freeride som jag kan snålåka med från Navet upp till backen?

Officiella OT-Tråden!
Jeppenator, jeppenator
alla här vill vara som jeppenator
han är alla på freeride.se:s lilla gulle gris

jeppenator, jeppenator
alla här vill vara som jeppenator
han är freerides cooooooooooling

Officiella OT-Tråden!
Jag vill fan inte vara som Jeppenator.
Villken jävla personändring han gjort, inte alls kul. Lam person som inte vågar något och bara tänker "nej, jag är ju en ansedd person så kan inte leka länge".. fuck that shit. Jag vill ha TT-Jonthe, det var tider -och hårföner. Åh dessa svävande hårföner.. svävande hårföner...

Officiella OT-Tråden!
Tack marer :)
Ahlnäs, känns som att vi glider ifrån varandra? Det var goda tider när vi skickade saker genom usb-porten och pratade om din läckra 100kg mamma må jag säga...

Officiella OT-Tråden!
felix sa:
Tack marer :)
Ahlnäs, känns som att vi glider ifrån varandra? Det var goda tider när vi skickade saker genom usb-porten och pratade om din läckra 100kg mamma må jag säga...
ang punkt två kan jag inte göra annat än att hålla med. När jag såg dig i åre liften när du praoade men tordes inte säga hej, vilka dagar alltså.

Officiella OT-Tråden!
Det kan ha varit ditt livs största misstag.
Men det kommer fler chanser, ge inte upp! Ge aldrig upp!

Tillbaka
Topp