Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
då har man opererat foten då för andra gången. Enda positiva med det är ju att det går snabbt, man ligger där o känner sig sjuuukt yr i bollen, sen vaknar man lika yr i bollen och operationen är klar. Dom grävde tydligen rejält i foten, dom hittade inte sista skruven tydligen :D Operationen tog över 2 timmar, normalt sett skulle den bara ha tagit en halvtimme.

Officiella OT-Tråden!

i say what what in the butt ,..
You wanna du it in my butt, in my butt .. o,0 .....

Youtubes mest straightiga video ... paus NAT ,.

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
Hörde nåt sjukt läskigt idag... Man blir flintis av att ha mössa!! :S killen som sa de är 28 o har tydliga "kilar" :P han sa att han använde mössa för mycke o då blev han flintis... e de sant? om de är det så e jag fan kokt i bajs! :P

Officiella OT-Tråden!
howlin_jonas sa:
Hörde nåt sjukt läskigt idag... Man blir flintis av att ha mössa!! :S killen som sa de är 28 o har tydliga "kilar" :P han sa att han använde mössa för mycke o då blev han flintis... e de sant? om de är det så e jag fan kokt i bajs! :P
ja de hade man ju aldrig hört förut.....

Officiella OT-Tråden!
Av: yahman Online | Idag 20:14 Citera

Gang starr - moment of thruth

flowet
texten
beatet
en sann lyricist
tyngsta låten som gjorts?
Freeride blöder
Senast redigerat av yahman (Idag 20:16)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
"hur kan det komma sig att du i morse fick i dig en kolatom som en gång suttit i svansen på en dinosaurie?"

Behöver svar idag!

Officiella OT-Tråden!
dagens fråga lyder: hur hänger den idag då??

svar: nja höger ben nertill knäna ungefär..

Officiella OT-Tråden!
uhhm, afgyst: dinosarien dog och kolatomen får i gräset sen åt en ko gräset och fick i sig kolatomen, sen så mjölkade nån kossan och kolatom åkte till ett mejeri och blev ost som hamnade på din macka

Officiella OT-Tråden!
noname2 sa:
uhhm, afgyst: dinosarien dog och kolatomen får i gräset sen åt en ko gräset och fick i sig kolatomen, sen så mjölkade nån kossan och kolatom åkte till ett mejeri och blev ost som hamnade på din macka
haha danke

Officiella OT-Tråden!
Officiella OT-Tråden!
jag har haft freeride i 734 dagar.
jag har 90504 besökare
det är ca 129,28 besökare per dag
som mest har jag haft 2345 besökare på en dag
igår hade jag 452 besökare
de är halva min by

PEACE

Officiella OT-Tråden!
snorungar fulaungar haha fuck off and die!!!!!!!!!! ja e cool du e ful (tänk att man får skriva sånt här)
hihihihoeahushfsdjfhskfhskfsjkf gosh ja e less på åre!
LESS PÅ ÅRE

Tillbaka
Topp