Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Någon som vet en feting bra backe i både längd och bred och branthet i närheten av GBG !?

Hade varit jätte tacksam med tips!.

Longboard såklart ;)

Officiella OT-Tråden!
Just mollijoxat ihop allting, en Element Heliumbräda, Grindkingtruckar och hjullager Abec 7 i en cool BAM-burk! Sjukt lätt är den, men har inga hjul ännu så skatea kan jag inte... Vad ska man ha för hjul i ramp, 53?

1533.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Officiella OT-Tråden!
pIsraelsson sa:
Victors sa:
från nationella proven i matte 2006: På en snowboard kan man göra
raka trick eller trick som innehåller
rotationer. Att göra en "tre-sextio"
innebär att man roterar ett helt varv.
De bästa åkarna kan rotera 900°.
Hur många varv roterar de då?

seriöst? hahaha...
vi har fått de provet o räkna hemma ..
de sjuka är att det är del C också ...
haha de provet gjorde jag :) bajslätt

Officiella OT-Tråden!
Apr 29, 2008, 8:46 PM, Anlänt till FedEx-kontor, PARIS FR
Apr 28, 2008, 6:21 PM, Lämnat ursprungsplats, LOS ANGELES, CA
----
Snart är min iPhone här! fNIzz

Officiella OT-Tråden!
jonathan-o sa:
pIsraelsson sa:
Victors sa:
från nationella proven i matte 2006: På en snowboard kan man göra
raka trick eller trick som innehåller
rotationer. Att göra en "tre-sextio"
innebär att man roterar ett helt varv.
De bästa åkarna kan rotera 900°.
Hur många varv roterar de då?

seriöst? hahaha...
vi har fått de provet o räkna hemma ..
de sjuka är att det är del C också ...
haha de provet gjorde jag :) bajslätt
Fan vad löjligt, bästa åkarna kan 900°. Står det verkligen så?
Hur som helst, C-del eller inte -jag tror en som inte är bekant med sporten har svårare att räkna ut det där än vi har som bara på en gång man läser siffrorna vet eftersom vi är bekanta vid det.

Officiella OT-Tråden!
Det är lite skumt, att killen som dansar i den här videon
precis kom fram och pussade titti540 när hon satt i cam på ett internetcafe i egypten :S

Han heter Mido.

Officiella OT-Tråden!
var tvungen att skriva detta någonstans...såg den fetaste tävlingen i lördags i hemsedal...den håll fan högre klass en alla tävlingar i världen tillsammans nån snubbe som heter typ ole christian mustad drog en sw 1440 mute med en rejäl tweak ända ner i landningen och nån annan snubbe som jag inte kommer ihåg namnet på drog en kangaroo 1080...håll koll efter filmen från de eventet asså!!!!

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
mcLovin sa:
var tvungen att skriva detta någonstans...såg den fetaste tävlingen i lördags i hemsedal...den håll fan högre klass en alla tävlingar i världen tillsammans nån snubbe som heter typ ole christian mustad drog en sw 1440 mute med en rejäl tweak ända ner i landningen och nån annan snubbe som jag inte kommer ihåg namnet på drog en kangaroo 1080...håll koll efter filmen från de eventet asså!!!!
kan de ha vart HH invitational? som dom alltid kör i hemsedal på våren?

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
mcLovin sa:
Det var HH Invitational... BTW, De hålde på att bygga ett cpigt stort hopp i hemsedal någon som vet vad de ska göra med..filmshoot??

Officiella OT-Tråden!
mcLovin sa:
jeppenator sa:
mcLovin sa:
Det var HH Invitational... BTW, De hålde på att bygga ett cpigt stort hopp i hemsedal någon som vet vad de ska göra med..filmshoot??
Är nog Jons hopp, har för mig han nämnde på sin blogg att han hade snackat med dom i hemsedal om en shoot.

Officiella OT-Tråden!
jeppenator sa:
mcLovin sa:
var tvungen att skriva detta någonstans...såg den fetaste tävlingen i lördags i hemsedal...
*MASSA TEXT*
Harlaut invitational som dom alltid kör i hemsedel om våren?
Hur kan typ alla missat det, och varför finns det inte ett jonta på freeride om tävlingen...?
Kan väl knappast hållt på länge för verkar ju inte vara något som kommit upp till ytan...

Officiella OT-Tråden!
Någon som vet om Hasse står på listan för deltagare till NM i gränko?

Officiella OT-Tråden!
felix sa:
jeppenator sa:
mcLovin sa:
var tvungen att skriva detta någonstans...såg den fetaste tävlingen i lördags i hemsedal...
*MASSA TEXT*
Hur kan typ alla missat det, och varför finns det inte ett jonta på freeride om tävlingen...?
Kan väl knappast hållt på länge för verkar ju inte vara något som kommit upp till ytan...
Tävlingen heter den inte "henrik harlaut invitational", utan "helli hansen invitational". Tror föresten att den hette "helli hansen crowdpleaser" i år. Tävlingen har med säkerhet annordnats de sensaste två åren. Det vet jag eftersom jag vart där. Åren innan vet jag dock ej. Tävlingen var iaf sjukt grym, ni skulle vart där!

tja

Officiella OT-Tråden!
Baudtler sa:
felix sa:
jeppenator sa:
Tävlingen heter den inte "henrik harlaut invitational", utan "helli hansen invitational". Tror föresten att den hette "helli hansen crowdpleaser" i år. Tävlingen har med säkerhet annordnats de sensaste två åren. Det vet jag eftersom jag vart där. Åren innan vet jag dock ej. Tävlingen var iaf sjukt grym, ni skulle vart där!

tja
Tror dock han var oseriös...

Tillbaka
Topp