Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Hogizz sa:
nealsson sa:
gurra-gurra-gurra sa:
jag är sugen på donken
Jag jobbar där och hade med mig hem idag:

1 chicken burger
1 Big mac JR
2 Cheese
1 Cola zero

sweet (:
Är det inte lite trist och jobba på donken? :S
föh när vi endå talar om mcdonken.. spillde ut en halv dricka i knät idag nästan.
Blev lite blött, en fin pöl på golvet och lite manlig kärlek mmmmmm..
När vi ändå är inne på ämnet donken så måste jag bara dela med mig av en jävligt stygg och rätt misslyckad grej som hände på donken en gång. xD

Jag och en polare hade raceat ganska duktigt och fick sedan ta nattbuss in till stan, enda stället som är öppet är såklart donken så det fick bli lite nattmat. Eftersom min kompis hade tagit ur linserna så fick jag kolla menyerna och med "nattpriser" framstod 80 spänn för en Big Tasty meny som ett überklipp. Jag fick min burgare och satte mig men min kompis han inte fram till bordet innan han spillde ut hela plusmeny drickan. Sen satt han med en sådär halvsmart min och tittade på colapölen, han fick ingen pommes frites heller.

facit: En burgare för 80:-

Officiella OT-Tråden!
Hogizz sa:
nealsson sa:
gurra-gurra-gurra sa:
jag är sugen på donken
Jag jobbar där och hade med mig hem idag:

1 chicken burger
1 Big mac JR
2 Cheese
1 Cola zero

sweet (:
Är det inte lite trist och jobba på donken? :S
föh när vi endå talar om mcdonken.. spillde ut en halv dricka i knät idag nästan.
Blev lite blött, en fin pöl på golvet och lite manlig kärlek mmmmmm..
Jag ångrar så mycket att jag jobbade hos dem.
Skitdålig lön och jag fick inga grejer från dem heller.

Jag har det sjukt mycket bättre med mitt jobb som jag har nu

Officiella OT-Tråden!
jonathan-o sa:
jeffa sa:
Kruxelidux sa:
Och hur störd är man inte om man postar en sådan länk?

Ska vi börja skicka virus till varandra nu?

Idiot!
Vadå låten är ju skön :O:O:O och det är inget virus. Går ju att stänga av hur lätt som helst ifall man känner för de.
Jag var tvungen att stänga samtliga fönster jag hade uppe. Hade jag jobbat med något som jag inte sparat hade jag blivit lack som faan...

Officiella OT-Tråden!
Hästfest är bäst! Hästfest är den enda fest som ej bär väst. Hästfest skapades av män med hästar som de tog på sen. Häsfest definerar bra, vill du ta på hästar? - JA

Alla klappar händer när hästen i en påse bär- Body Lotion, smörja in hästens genitalier. Kameramannen träder fram med sin kamera filmar han. Laddar upp på internet miljontals söker och finner - Klipp på stackars arma häst- därför älskar vi hästfest!

Läs på vers!

Officiella OT-Tråden!
ski-in-yabuli-m.jpg

Färgblinda föräldrar

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp