Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Lämnade in telefonen till appleför en och en halv månad sen. hade/har en sprucken lins. Skulle ta 3 veckor högst!
Nån som har samma problem med apple?! har ringt men de "jobbar" med den! Gaaah! blir galen...

Officiella OT-Tråden!
JohanErikOlofNilsson sa:
Lämnade in telefonen till appleför en och en halv månad sen. hade/har en sprucken lins. Skulle ta 3 veckor högst!
Nån som har samma problem med apple?! har ringt men de "jobbar" med den! Gaaah! blir galen...
Måste varit en redig spricka, eller så har dom bara mycket att göra, min farsa fick hem sin iPhone på 2 veckor typ..

Officiella OT-Tråden!
Är sjuk ikväll... snowboardåkningen tog på krafterna igår.
Men nu ska jag gå och äta en tonfiskpizza, hoppas det är räkor på också!

Officiella OT-Tråden!
image002.jpg

tänk på det...

Officiella OT-Tråden!
bifteksupernova sa:
JohanErikOlofNilsson sa:
Måste varit en redig spricka, eller så har dom bara mycket att göra, min farsa fick hem sin iPhone på 2 veckor typ..
har fått tillbaka telefonen nu.. Eller jag fick en ny :S jävla dryga! Men en ny är ju bra

Officiella OT-Tråden!
Det var jag som kom på idén med JOSS-formatet, fett NAJS!!! jag mejlade Jon typ i oktober om hur jag tyckte det skulle vara och nu är det så.... NajsBajs!

Snödjup

Tillbaka
Topp