C
Carl-Jan
Guest
Officiella OT-Tråden!
Nice flow, ngn som kan skicka låten? PeaceStepup sa:hahahahahahhahahahahahah har han skivkontrakt ;]?Kruxelidux sa:texten <3jstalis sa:haha stackarn
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nice flow, ngn som kan skicka låten? PeaceStepup sa:hahahahahahhahahahahahah har han skivkontrakt ;]?Kruxelidux sa:texten <3jstalis sa:haha stackarn
Mos Definetly! Han ahr även gjort en smäktande kärlekslåt.Stepup sa:hahahahahahhahahahahahah har han skivkontrakt ;]?Kruxelidux sa:texten <3jstalis sa:haha stackarn
Rolig kille.Kinkan sa:
Din talltee ser ut som ett par shorts.Hogizz sa:http://img502.imageshack.us/img502/7313/mintallteegerdintallteeju3.jpg
- Min talltee äger din talltee!
Taskigt läge hörru.Geee sa:fasen avslitet muskel fäste å fraktur i axeln... å som om de inte vore nog fick ja hjärnskakning :P ja som hade tänkt dra ut å åka imon
din tall tee var fett un-g om man jämför med min tall tee som är två tall tees i en..Hogizz sa:http://img502.imageshack.us/img502/7313/mintallteegerdintallteeju3.jpg
- Min talltee äger din talltee!
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=47401Tornblomen sa:Någon som lirar CS skulle vara kul att lira men Kom ihåg att jag suger ! :D
omfg!!!!!!!!!!! age of empires!! jag pWNAR gärna dej liteSetermaan sa:Är det ingen som kör AOE III? Vore kul att nöta med nån Freeride13.
Det är monstertruck-challenge lan i G200 som gäller. Annars kan du få spela med lill-micke i min klass, han är inte så seriös. Har telefonkontakt med de inblandade länderna under spelets gång och bygger typ murar och viker camel-riders av utlandssamtalsräkningarna i månadssluten.Setermaan sa:Är det ingen som kör AOE III? Vore kul att nöta med nån Freeride13.
Har jag inget emottittti540 sa:omfg!!!!!!!!!!! age of empires!! jag pWNAR gärna dej liteSetermaan sa:Är det ingen som kör AOE III? Vore kul att nöta med nån Freeride13.![]()
Men G200 är ju närmast fiendeland för mig. Tänk om alla är jättedumma och kallar mig för knasboll när jag kommer in.marer sa:Det är monstertruck-challenge lan i G200 som gäller. Annars kan du få spela med lill-micke i min klass, han är inte så seriös. Har telefonkontakt med de inblandade länderna under spelets gång och bygger typ murar och viker camel-riders av utlandssamtalsräkningarna i månadssluten.Setermaan sa:Är det ingen som kör AOE III? Vore kul att nöta med nån Freeride13.
Det är lugnt, du kommer inte bli hånad förens du blir sönderägd av oss semi-fordonare med 280körtimmar i ryggsäcken.Setermaan sa:Men G200 är ju närmast fiendeland för mig. Tänk om alla är jättedumma och kallar mig för knasboll när jag kommer in.marer sa:Det är monstertruck-challenge lan i G200 som gäller. Annars kan du få spela med lill-micke i min klass, han är inte så seriös. Har telefonkontakt med de inblandade länderna under spelets gång och bygger typ murar och viker camel-riders av utlandssamtalsräkningarna i månadssluten.Setermaan sa:Är det ingen som kör AOE III? Vore kul att nöta med nån Freeride13.
Aj fan. Blir till att kränga på sig crossbyxor och mula in storsnusen så kanske jag kommer ni accepterar mig bara för min folkracinglook?marer sa:Det är lugnt, du kommer inte bli hånad förens du blir sönderägd av oss semi-fordonare med 280körtimmar i ryggsäcken.Setermaan sa:Men G200 är ju närmast fiendeland för mig. Tänk om alla är jättedumma och kallar mig för knasboll när jag kommer in.marer sa:Det är monstertruck-challenge lan i G200 som gäller. Annars kan du få spela med lill-micke i min klass, han är inte så seriös. Har telefonkontakt med de inblandade länderna under spelets gång och bygger typ murar och viker camel-riders av utlandssamtalsräkningarna i månadssluten.
hahaha så jävla sant!Kinkan sa:
de sög, hann inte göra de sista trealllwiz sa:Hur många gjorde Nationella Provet i svenska idag?^^ hah