P
pizzaaugust
Guest
Officiella OT-Tråden!
hahaha clean battle den första du skicka ewasx. typ lika bra som han i malibus most wanted e,
hehe,
hehe,
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fruktansvärt dåligtmegner sa:ini mini manie mo, catch a nigga by the toe, click clack pawn exotic in town
ok, jag va så seriös också,Ewasx sa:Fruktansvärt dåligtmegner sa:ini mini manie mo, catch a nigga by the toe, click clack pawn exotic in town
Det där måste exotic lära sig. Rimma flerstavigt. Bättre än allt exotic gjort.marcus_t sa:jag är jibber tycker jag är cool
jag drar fetast old school
hoppar i hoppet ramlar fett
kan inte fatta att jag landa snett
mm bra, proffs rapparen som tydligen vet allt och hur man ska rappa har talat, ska du inte lära några andra rappare också, tex game, jim ´jones mm, ge dom några tippsSjogras sa:altså, rimma på fler stavelser (vokaler typ)
typ,
jag är glad/
ät choklad/
där rimmar bara sista stavelsen i orden. INTE BRA
jag är är fet dissrepresentant/
du är sne som en pisselefant/
fattar du? flera stavelser som rimmar i de sista orden. MCYKET BRA
NU var det inte jättegrymma rim men ändå fan så mycket bättre än exotics :P
Jaa, jag är rim-proffset. Inga undantag. The Game gör fan sjukt dålig musik, tyvärr men det är så jag tycker. Dom gör ju för fan näst intill pop-musik. Samma sak gäller 50 cent, en hel del Tupac-låtar (VE OCH FASA!!) p-diddy, och allt som spelas på radio och shiit som ni tycker e fett gangsta! Jag skulle mer än gärna ge dem lite tips att bättra sina texter, jag vet bara inte hur jag ska kunna kontankta dom..megner sa:mm bra, proffs rapparen som tydligen vet allt och hur man ska rappa har talat, ska du inte lära några andra rappare också, tex game, jim ´jones mm, ge dom några tippsSjogras sa:altså, rimma på fler stavelser (vokaler typ)
typ,
jag är glad/
ät choklad/
där rimmar bara sista stavelsen i orden. INTE BRA
jag är är fet dissrepresentant/
du är sne som en pisselefant/
fattar du? flera stavelser som rimmar i de sista orden. MCYKET BRA
NU var det inte jättegrymma rim men ändå fan så mycket bättre än exotics :P
Nej, avslutet rimmade inte enspizzaaugust sa:ja. avslutet var bra va?
men jaja vafan skit samma.. de ör inte underställ ja ska haaa! dom som fattar va ja mena kan gärna länka!:Ppizzaaugust sa:btw swerin så frågade du om sån man har under skidkläderna när man åker skidor. jag har underställ iaf.JagGillarSkidor sa:men fattar du inte att man ska ha tajta kläder under skidkläderna å baggy utanpåSwerin sa:eeh.. de är inget underställ ja ska ha! typ ett stort jävla oakley linne elr nå liknande är det jag är ute efter... kolla på elov olssons film så fattar du va jag menar:P
de e ganngsthhaaa i högsta klass
de va de som va meningen:PSjogras sa:Nej, avslutet rimmade inte enspizzaaugust sa:ja. avslutet var bra va?men början var bra =)