Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
marer vet hur man pimpar plasttraktorer!! Om inte Pimp My ride Uk vill ställa upp på nån i sverige så får ni kontankta Pimp My Ride International! Då får Lil John komma hit :P han är duktig på att säga: Yeeeeaaaah! och: Ooooookaayyyy!

Officiella OT-Tråden!
jibbande_bananen sa:
killar inse själva, han här äger alla er :P

dåli text, poppa popcorn lite loss?? så går den ju fan inte

poppa pocorn utan lock e de ju. han som skrev texten har no inte hört talas om nå andra popcorn änn micropopcorn, suck,, skamligt

Officiella OT-Tråden!
Hur många skiddagar har alla nu? jag har samlat ihop 18 :) hihi lite dåligt med tanke på att man hade typ 30 förra året vid denhär tiden :(

Officiella OT-Tråden!
jag kommer åka till egypten i 2 veckor :S:S
så jag tappar AS MÅNGA SKIDDAGAR :'( :'(

sen blire åre vecka 13, så då får jag nåra mer än andra :)

Officiella OT-Tråden!
är det bugg eller, jag ser inget om jag skriver här. Freeride kanske krashade efter redan 64 sidor

Officiella OT-Tråden!
alla jävla hästar knullar älgar ute i backen!!=¤)(#%= sjung detta tio gånger så får ni önska er en ny rollercoaster-box i er hemma backe.

Nä, men seriöst. Fatta kul om en blind älgjävel satte på en häst? Jag skulle lätt pröjsa en tia för att se de!!

//Mvh Ewasx och grattis på alla hjärtans dag. Se nu till och sjunga visan!

Officiella OT-Tråden!
Vilka snowblades ska man köpa?? sålde nyss mina skidor när jag hörde att bladesen ska konkurera ut dem ?? har hört att salomon ska vara fina .. va säjer ni om det?

Officiella OT-Tråden!
Ewasx sa:
alla jävla hästar knullar älgar ute i backen!!=¤)(#%= sjung detta tio gånger så får ni önska er en ny rollercoaster-box i er hemma backe.

Nä, men seriöst. Fatta kul om en blind älgjävel satte på en häst? Jag skulle lätt pröjsa en tia för att se de!!

//Mvh Ewasx och grattis på alla hjärtans dag. Se nu till och sjunga visan!
Någon som har repat skivan?

Officiella OT-Tråden!
august är inte bannad! jag har fått inside info.. han har valt att ta bort sin freeride! helt personligt.. dock vet jag att han snokar omkring här på freeride med en mkt mkt hemlig användare..

då Pizzaaugust inte längre existerar bör han tas bort från elitlistan då han inte förtjänar sin plats.. eller bli satt i R.I.P. Läge eller nått..

Tyst minut för PIZZAN!

Tillbaka
Topp