Officiella OT-Tråden!

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
Officiella OT-Tråden!
Henrik_koivisto sa:
ekdahl: du har så rätt så, det beror ju helt på hur man vill spendera sina pengar..
Vill man få ett plagg när man är ute och shoppar eller vill man ha kvantitet?

Brats är totalt överskattat, dom tror oftast att dom är så mycket bättre än alla andra men i själva verket är det i dom kretsarna knarket florerar mest.. Sturecompagniet och spy bar är dom 2 kokain tätatste krogarna (var åtminstone) i landet skulle jag tro.. Eliten är inte så elit egentligen, en image jämntemot resterande..

Sen duden som bigair snackade med, visst han kanske är allmänbildad och smart.. Men han är ju fortfarande än brat oavsett vad han säger, backslick, gucci, pappas kontokort you name it.. kan tänka mig att han har allt..

oj oj blev mkt fördommar nu men ja så tror jag.. Är dom lyckligare för att dom är "brats"? Föga troligt inte pengarna som gör en glad, visst det gör att det blir lättare att leva kanske men måste man köpa massa kläder i dom märkerna där man verkligen bara betalar för märket..
Som man brukar säga: Allt kan inte köpas för pengar

Officiella OT-Tråden!
Det ryktas om att ekdahl ska bli avstängd från freeride, igen.
Vad har han nu hittat på, ska vi starta en fond för att få behålla han eller ska vi låta han tyna bort några veckor?

Officiella OT-Tråden!
HAHA jag ville bli medlem på Jiggy.se men när jag skulle logga in fick jag det hemska beskedet att jag blivit avstängd! Hade inte ens skrivit något.. *snyft*

Admin hade skrivit: Kan ni inte bara sluta förstöra för oss?

Klockrent! Ska göra ett nytt konto nu...:P

Officiella OT-Tråden!
blontochbakåtslickärhett
Avstängd

Registrerad: 2006-11-24
E-post PM Re: Vad är ert senaste köp?Köpte en as rostig 240 och en stock general köpte ett knull av nån halv skabbig brutta nera vi korvmojjen..

hälsningar en freeride medlem ^

omg u guys are sooooooooooo faggy!!!!!

vem? på jiggy

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
HAHA jag ville bli medlem på Jiggy.se men när jag skulle logga in fick jag det hemska beskedet att jag blivit avstängd! Hade inte ens skrivit något.. *snyft*

Admin hade skrivit: Kan ni inte bara sluta förstöra för oss?

Klockrent! Ska göra ett nytt konto nu...:P
Hahahaha, ja alla som ha möjlighet att byta IP gör ett nytt konto och härja sönder hos dom.
De där jävlarna ska INTE bli av med oss så som dom beteér sig! ;)

Officiella OT-Tråden!
Hopp nu vart jag också blockad!

Du är avstängd från detta forum. Administratören eller moderatorn som har stängt av dig lämnade följande meddelande:

Tack för lustigheterna, du är inte längre välkommen här!

Om du har några frågor kan du kontakta forumadministratören på info@jiggy.se.

Skit saknar redan det underbara forumet:(

Officiella OT-Tråden!
HAha jag skrev typ på någe skit om nån grej dom skulle dra på. Typ Jag vill inte hänga med. det räckte tydligen:P

Officiella OT-Tråden!
Jag har ett hemligt meddelande angående Jeppenator´s äktenskap.
Men tänker hålla meddelandet hemligt till det blir officiellt!

Officiella OT-Tråden!
Jag vet vem det är, det vet inte ni förutom 2 till i denna tråd :D

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
ekdahl sa:
skicka bild så vi kan se omm jeppenators baicth is hot :)
Hehe, nä nu byter vi samtalsämne. Jeppe är i Sthlm nu men han kommer bli arg när han ser detta.

Redigering kl 10.31: Nu ska jag till IKEA i Haparanda. Knäck det ni ;)

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
FilleJ sa:
Jag har vart ute och sågat! Btw jag tror jag vet vem jeppenator brud är:D
roligt att såga?

Btw det har varit två rånare som rånat kassaservice i täby centrum... dom körde runt med en helikopterjävel och spanade.. och dom väckte mig.. tänkte nästan skjuta ner dom bara för skojs skull men jag kom på att jag inte hade något vapen i den kalibern.

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
FilleJ sa:
roligt att såga?

Btw det har varit två rånare som rånat kassaservice i täby centrum... dom körde runt med en helikopterjävel och spanade.. och dom väckte mig.. tänkte nästan skjuta ner dom bara för skojs skull men jag kom på att jag inte hade något vapen i den kalibern.
haha, fan det verkar vara värsta innegrejjen att råna värdetransporter nu.

Officiella OT-Tråden!
Sjogras sa:
FilleJ sa:
roligt att såga?

Fy fan vad kul det var! Jag lärde mig lite nya såg tekniker som dubbel sågen med super sving:D

Va fan ta soft-air-gunen! Jag sköt ner ett jetplan med min i sommras:D

Senast ändrad:
Officiella OT-Tråden!
HAHAHA tack för alla roliga diskusioner om mitt kärleks liv.. väldigt smickrande.. kan passa på att meddela att felix a.k.a bigair har en liten fin tysk nynasist nedstoppad under sängen som han tar fram för att bli tillfredställd av lite sådär på kvälls kvisten.. piiz ooot..
/jäppänäjtår

Tillbaka
Topp